Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/thelittleone

Marketing

Mala is on the road again…

Što čovjek najbolje može napraviti kad ga stisnu problemi?
Pa pobjeći od istih, naravno!
Tako da odoh ja, a vi mi ostajte zdravo!


Image Hosted by ImageShack.us


Dok me nema da vas nečim zabavim, evo vam ilustracija moje najnovije omiljene zanimacije (koju ću nažalost zbog bijega od problema i ove nedjelje propustiti, Habibi će me ispričati teti učiteljici!)...


Crvenu maramu nosit ću ja i mrdat guzicom tra la la la...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


p.s. prišapnut ću vam jednu tajnu...Habibi ima okolostručni lančić umjesto marame, ali nemojte joj reći da sam vam rekla!


Odjava!


Apdejt

Čuda se događaju svaki dan.
Evo još jednog primjera za to.


Image Hosted by ImageShack.us
Blizanci Layton i Kaydon Richardson


Šansa da se blizanci rode različite boje kože je 1:1000000 i oni su uspjeli.
Ne znam kako vi, ali ja sam se sva rastopila!


Odjava drugi put!

Post je objavljen 26.10.2006. u 09:19 sati.