Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gimnazijalka01

Marketing

ev0 m3n3 nap0k0n

cerekcerekcerekcerekcerekBoookich ljudovi moji najdraži....
pa kak ste mi?? wavewavewavewavewave
Evo ja bez posta već par dana.. šta će bit..hehe...
a nemam vremena više baš dolazit..po cijele
dane sam zauzeta... Al nadoknadit ću ja tot...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Evo ovak..baš mi se i ne da ić u školuuuu......
šmrc....slijedeći tjedan počinju ispitivati…..
a ja nemam blage veze o ničem..koji beeed...
a neda mi se učit.... Brijem da sutra pišem matišu..
i to gradivo iz 7. i 8..razreda...ups..... No dobro...
dosta o školi....
Malo o nečem drugom….. hehe…. O čemu????
….. hehe…..
Nemam baš neš posebno o čemu bih pisala……
al budući da me svi pitate kad će biti novi post,
eo….. aj sam ga napisala…..
Tijekom ova 3 tjedna u školi…..
shvatila sam nešto….. nije to toliko ni važno
…. Hehe….. tiče se mene i mene…. Znam da
više…..nema zajebancije….. da moram prihvatit
da više nema igrica glupavih…… moram prihvatit
da odrastam…..
Kada idem od kolodvora do moje cijenjene… i
precijenjene škole svaki put vidim neke zaljubljene…..
parove…. natežu se na klupicama….. kewl….. kewl……
Inače kod mene nema niš……. Osim jedne stvari……
Hehe……….. za tu stvar znam ja i jedan moj frend
iz Osnovne…… hehe…..
Primijetila sam da mi jedna od….. gut( ja već
ispraksirana…. za njemački) frendica zapala u ….
malo loše društvo!!!!!! Eh….al ko sam JA da joj sudim……
…….i tak!…..
promijenilo se i puno piplova iz Osnovne, zapravo
jedan dečko….. i jedna cura…..umišljeni su totalno
….. ta cura fakat… nie normalna….. neš si je utuvila
u svoju odvratnu glavu….a i ovaj ˝frend˝! Svi….
su ostali ok! Doro, aj ovo je već ludludludlud
magaultrakingsize veliki post……






Post je objavljen 23.09.2006. u 17:49 sati.