Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

Nešto valda

Da eo da se i ja jafim!!! Eo badiram trenutno neznam koji mi je kurac zaista!!! Trenutno mrzim samoga sebe iz neznam kojeg razloga!!! Sve mi se skupilo nakupilo sjebalo, ma više uopće neznam kome šta značim kome ne!!!!! Neki kažu jedno drugo rade, neki kažu ma nebedarj a u duši misle crkni!!! Zbunjen sam!!!! Izgubljen!!! Smiješan samom sebi!!! Smiješno mi je kada se sjetim kakih se stvari bojim, a koji me zaista plaše!!! Bojim se određenih stvari, a ujedno ih zelim iskusati!!!! Želim odustati, ali mi to nedopušta moj moral a zapravo i istinski biti voljen, i ne da imam nož u leđima!!! Želim slobodu!!! Da se mogu osvrnuti, da mogu disati, da mogu hodati bez straha!!! Da mogu imati uza sebe koga god poželim!!!
Osjecam prijateljsku ljubav, neželim ju izgubiti!!! Neželim da to netko koći!!! Neželim da ju netko brani!!! Neželim da ima veze s nikim osim mene i te osobe!! Neželim nož u leđima!!!!
Neželim plać, neželim bad!!! Neželim da budem sjeban (sto se tice toga)!!! Nezelim biti nešto što nisam!!! Želim osjecati!!
Jeli normalno da nakon toliko „istinskih prijatelja“ koje sam mislio da jesu., koji su mi zabili nož u leđa i još onak mrcrvarili ja jos i dalje imam potrebu za nekim koga zelim prijateljski istisnki vooljei!!! Jeli moguće da sam se ja „zaljubio“ u ono kada te netko sjebe pa tražim još!!! Iako to neočekujem od te osobe!!!!

Ma dja uglanvom!!!! Što mi preostaje nego pružiti šansu!!!! Želim istinski disati punim plućima!!!!!!

Ah preostaje mi i spoznaja I AM THE HATED ONE!!!!!!!!


Eo nekih pjesama iz osnovne koje su mi ostale usjekle u pamćenje!!!!!!

Ne traži Boga mišlju; u praznini
u kojoj se mis'o, tamna sjenka, gubi.
Uza te Bog je, uvijek u blizini
U stvarima oko tebe, u zvuku i muku.
Bog ti je uvijek najbliži od svega:
Diraš ga rukom, gledaš ga u boji neba;
Bog ti se smješi iz jednog dragog lica
i plaši te iz svake stvari: nema tajne.
Ne pružaj mis'o u praznu daljinu.
Uza te Bog je. Otvori sva čula:

Na tebe svjetlost s ljetnog neba pljušti

Bog oko tebe sja treperi, miriše i šušti.
(ANTUN BRANKO ŠIMIĆ)


Svako veče
U sutonu života
Sjedim i sanjam...
Sanjam vjetar tvoje glazbe,
Sanjam osmijeh tvojih očiju,
Sanjam dodir tvoje mašte.
Voliš li me?
Svako veče
U suton života
Sjedim i sanjam
(Tajana Grubiša)


I dja daj skinio sam novi album od Evanescenca pa eo popis pjesama i cover!!!

Pa album nije niš pretjerano dobar ili možda nisam navikao na to neznam upravo ga slusam!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Evanescence - Call Me When You're Sober
Evanescence - Sweet Sacrifice
Evanescence - Weight of the World
Evanescence - Lithium.
Evanescence - Cloud Nine
Evanescence - Snow White Queen
Evanescence - Lacrymosa
Evanescence - Like You
Evanescence - The Only One
Evanescence - All That I'm Living For
Evanescence - Lose Control
Evanescence - Your Star
Evanescence - Good Enough








Post je objavljen 08.09.2006. u 22:28 sati.