Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gimnazijalka01

Marketing

NIKAD NISAM BILA ZALJUBLJENA NITI ĆU BIT!

Nakon duugo vremena i ja sam odlučila napisat koji post!
Mislim si ono: «Daj, Tina, pa čak je i Ana napisala post
kako ti ne možeš?!» I dobro, krenula ja pisat post, kad ne
znam o čemu da pišem! Nema kod mene ništa novo, osim
knjiga, bilježnica i ostalih stvari kojima je zajednički
nazivnik ŠKOLA!!!!! :-(
Odlučih pisati o….. khm…. ljubavi. Ovo će već vidim,
biti jako dugačak post i uvjerena sam da ni 1 % vas to
neće pročitat! No to je u redu. Nitko ne treba čitat ovaj post.
Nitko ne zna o kome se događa. Čak ni Ana ne zna istinu.
o Bože, zvučim ko da ću pisat krimić! Njega ću zvat M. K. ,
a jednu žensku osobu, khm…..M.Š. ŁoŁ! Nitko ne zna o kome je riječ!
Ajde da ja po prvi put kažem kaj je sve zakaj bilo! Mogu ja svima
prodavat priče tipa: «ja njega mrzim!» kao što to rade cure koje u
biti vole tog dečka!!!
…. Bio je lijep sunčan dan( nisam sigurna, to sam vjerojatno uljepšala!),
oko mene prolaznici su žurili, a svijet sam gledala kroz ružičaste
naočale(od tad je počelo moje ružičasto razdoblje, a trajalo je samo
6 mjeseci). U 6 mjeseci sve se to dogodilo….
Bila sam vesela, brbljava, normalna(jednom riječju, prirodna). Malo
pomalo počela sam primjećivati par slatkih očiju…. Izbjegavala sam
njihov pogled, jer kao da sam se bojala ljubavi!!! A čuj, da imate
prijatelje ko ja i vi biste se bojali! Nikom o svojoj zaluđenosti nisam
pričala, čak ni ja nisam vjerovala. Mislila sam:»Ah, Tina, to će trajat 2
tjedna, kao i sve ostale tvoje 'zaljubljenosti'! prevarila sam se. Počela
sam nesvjesno sa Anom pričati o njemu. No nisam samo ja pričala.
Imala je i ona o kome pričati, samo što je ona imala sreće. Mislim nije se
ništa dogodilo. Ali mislim da je tako i bolje! Bolje da nije prolazila
sve ono što sam ja! …
…i sad…. počeli se mi primjećivati….. Ja ga isprva nisam ni skontala,
di sam ja bila???? Nisam mislila na učenje, to je sigurno!!!! Neam pojma,
vjerojatno na gluposti koje smo ja i opet Ana izvele! …..
… prošli tjedni, a ja nisam prestajala mislit o njemu. Ali nisam bila
zaljubljena! Nisam. Kad odjednom… ja i cijenjena M.Š. otišle na m.
Idemo mi sad kući( a dok smo bile na m, ja sam čitala jednu SMS poruku) i
hodamo mi ovako: JA, M.Š. M.K. i sad…. ja ti nju gurnem da se makne,
niš vrati se ona, opa psmtr ti M.Š.!! odjednom ona ode iza, napravila je
neku čudnu pozu. No njoj nije trebalo dugo i ona se opet vratila.
Bilo meni dosta svega, nije mi se više dalo! «Otpratili» mi njih do kuće
i ja ti M.K. dam 5! Al to nesvjesno! Kao da sam mu zahvalila što je
M.Š. onako odletjela!
Dođe M.Š kod mene i kaže: «Martina nemoj se ljutit ali ja sam se
dopisivala s M.K,!» išle mi kod Ane i ona meni sve putem ispričala!
Naravno, nije cura toliko glupa kao što mi mislimo, potpisala se
ona umjesto mene, ili da se točnije izrazim, napisala je njemu onu
moju SMS poruku!!!! Grrrrrrrrrrrrr! I sad…. M.K. cijelo cjelcato
vrijeme mislio da se sa mnom dopisuje. I sve on «meni» rekao.
Kasnije na moj nagovor M.Š. je priznala da je to ona. Dobro, aj
to bilo pa prošlo! Prošli mjeseci, kad odjednom ja čujem vijest:
JA TREBALA BIT S NJIM!!!! Ja gleam ono, ček malo, o kom
je tu riječ???!!! Ja glavni lik tog romana, a sve zadnja doznam!
Psmtr! I onda ni mjesec dana poslije doznam da JA nisam htjela
bit s njim! Hehe! To je istina! Al ono gleam kak svi znaju????
Ja sam njemu slala poruke. Da jesam, da je bez, da je lažljivac
il tak neš, uglavnom nije lijepo! Pored toga , on je za mene
mislio da sam najveća Srbenda i KURVETINA! Baš me
zanima tko mu je to rekao! E stvarno neam mašte! Hehe!
I sad je sve po starom, osim što par njih misli da smo
( ne ja i M.K. već neki drugi iz OŠ) zajedno,
a boli me lijeva obrva za njih, ko da ću ih viđat! Mislim
Zjalića pogotovo! Fuj! Zašto sam joj toliko vjerovala???!!!!
I zato sve koji su u doticaju s njom ili će
ići s njom u školu upozoravam da joj ne vjeruju! Joooj!
No, nema veze! Čak sam joj i zahvalna! Naučila me je
nečemu! Naučila me je da ne vjerujem svakome!
To ću znati primjenjivati u budućnosti!!!






Tvoje buduće zanimanje...za cure...
Name / Username
Tvoje zanimanje: doktorica
Hoćeč li voljeti svoj posao(od 1 do 5): 1
Tvoj odnos sa šefom: ti si šefica
Što tvoj šef misli o tebi: zgodna si
This cool quiz by croationgirl - Taken 306 Times.
Make Money Taking Surveys!

ja ću se bolje udat za doktora :-P







Who Is Your Perfect Emo Boyfriend? (Pics)
Name
DOB
Favourite Color
His Name Is... Ben
You'll Meet Him... In A Shop
He Looks Like...
He Will Call You... Darling
This quiz by xInnocentLiesx - Taken 1038 Times.
Take Surveys and Get Cash!







Ajde da vas vidimo!
Name / Username
Vjenčat češ se sa 900god.
Tvoja žena/muž će imati crvenu kosu
U budučnosti ćeš biti propalitet
A sada si jediničar
Imat češ 80 djece
Vozit češ Trabanta
This Quiz by Lukica - Taken 612 Times.
New - Dating Advice written by YOU!






Post je objavljen 30.08.2006. u 19:22 sati.