Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nataly1985

Marketing

RIBA GOF

Image Hosted by ImageShack.us
Jeste li ikad čuli za ovu vrstu ribe?I još bolje pitanje...jeste li ikad papali ovu ribu za ručak??...
E ja se moram pohvaliti da sam je upravo popapala za ručak :)...Naime,imamo brod pa moji starci idu svaki vikend do Brača na kupanjac i lov na ribu :)...Tako su bili i ovaj vikend i donijeli su kući velikoooog gofa uz ostale manje ribice :)...Ja da budem iskrena nisam nikad čula za tu vrst ribe,a sad eto sam čula i usput je i okusila :)....I sad slijede komentari...jakooo je ukusna...ima mekano bijelo meso i za razliku od drugih riba cijela je nekako u filetima i nema drača šta je najbitnije !...Popapala sam jedna dobar njen komadić...E sad pazite ovo...ona je toliko velika bila da za današnji ručak smo imali samo jednu njenu trećinu i to nam je skoro previše bilo...
Evo sad malo o toj ribi...Gof u Jadran najčešće dolazi iz Otranta.Zanimljivo je i to da kod nas, ostaje preko cijele godine i mrijesti se. Kad dodje zima odlazi u veće dubine. Najčesća hrana mu je iglica, bukva, girica incun, lignja i ostala sitna riba i glavonošci. Poslije mrijesta iz većih jata prestrojava se u manja koja obitavaju najčešće uz vanjski rub naših najudaljenijih otoka.
Najčešće žive pojedine generacije zajedno, odnosno gofovi od 5-6 kg težine žive odvojeno od gofova 12-18 kg. Gof se najbolje lovi na živu lignju ili iglicu i to na najlon 0.9 - do 1 mm, duzine 100 m.Lov treba obavljati na dubinama od 12 do 30 metara.
I mom starom koji je veliki ribolovac prvi put je da jede ovu ribu...moram priznat da volim ovako okusit nešto novo :)...Ovo je velik događaj za ribolov u našoj obitelji i ostat će nam u pamćenjima :)...
Inače i ja san ka mladja znala lovit ribu na udicu sa svog broda...poseban je osjećaj kad uvatiš nekog šparića ili arbuna...a i navecer smo znali lovit lignje na svitlo...u početku ti bude žao jadnih riba ali kad ih pojedeš svježe i sočne sve zaboraviš hehe :)...
Ovaj put šaljem ribarske gofske pozdrave svima :)))....

Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 21.08.2006. u 15:06 sati.