Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gimnazijalka01

Marketing

KLOŠARKE....


MMystical
AAmazing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Vikend je prošao u redu. Ako izuzmem
onu blamažu i to što sam se prejela i što
mi je soba neuredna! No, krenimo redom….
Jučer smo ja i moja žena, točnije Ana išle na
slamboš. Ona je obukla neke trapke i neku žutu
majcu. Ja sam obukla dres od Kaka, a malo je
dugačak i jaaaako kratke hlačice, gotovo da ih
nemam. I neke ogromne patike. Ne želim ni znat
kak sam izgledala jer su mi noge tanke,a te patike
su sve samo ne tanke i uske. Mislim ono, bilo smo
KLOŠ! I idemo ja i žena prema banci, kad ono, neki
frajer tamo! Ja mislila to Mesarić, nije on meni niš
posebno, ali doro aj! Kad to ono, ni pet ni šest nego
Tomek! ŁoŁ
Anu je samo čudno pogledo, mogu mislit kaj je mislio
o meni. Žena se moja još doro i obukla, ali ja!!!!
Sigurno si je nazvo brata i reko mu da je vidio nas i da
sam se ja čudno obukla i da smo išle prema uglu!!! ŁoŁčina!
Mislim ono , kad se spremiš, fancy-šmancy onda ne bi prošo
ni Bundeva, a kad se obučeš kloš, samo komadi idu…..
Dobro prošla subota, i zove moja druga Žena na večeru, nije
rekla : dođite na večeru, nego dođite do mene! I doro, aj, ja
i 1. žena se pokupile i u pičimo u Mecu! Došle, čekale da starci
odu, ošli oni, ošle mi onda jest! Najele smo se, al fakat, e nisam
više mogla disat! Kažemo mi mojo Ženi, Sari, da bi jele neš slatko!
A njoj mama sakrila po čitavoj kući slatkiše, ko moja, samo što moja
sve strpa u kofer, mislim stvarno neću nać! Nismo našle niš osim
keksa! Doro aj pojele! Morale već ić kuć mi jer smo jaaako dugo
bile kod nje! Sad eo sjedim za kompom, zješim se da još ima do
škole, ali nema! Ne možeš bit baš tolki optimist!!! Đizsssssssssss!
Ja ne bih u školu!!! No o tome ću u drugom postu, više mi se ne
da tipkat, bole me prsti, rezala sam si nokte i previše si slučajno
odrezala i to baš prst pored palca! A s njim tipkam! Soba mi je u
neredu jer Mama i Tata, zapravo Tata kreći i onda su «anđeli» u
mojoj sobi. Imaju 10 i 9 godina! E a ovaj stariji, Ivan, što on hrče!
Marko ne! Eo to bi bilo to!!!! Isuse kolki post! Nisam normalna.!!!!
Mama će pošizit kad bude vidjela tel. račun!!!
Đizssssssssssssssssssss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TURN OFF!!!!

Tntntntntntnnttntntntntntntntntntntntntntntntnntt
ntntntntntntntntnntntntnttnntntnt


Post je objavljen 20.08.2006. u 21:31 sati.