Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Kolekcija muških laži...

U pravilu prije nego se zamisliš postoje globalno samo tri vrste laži koje muškarci predaju ženskim partnericama. Kao prvo i najbitnije jest kako da je čim prije odvedu krevet, no tu postoji i jedna malo dublja strana priče ispod površine..

-1. skupina laži : Moram je imati!
Razmišljanje: "Toliko jako je trebam uz sebe da ću se potruditi s lažima samo da je zadržim kraj sebe."
-2. skupina laži : Želim da ovo sve skupa preživi!
Razmišljanje: "Nešto u našoj vezi nije kako treba, ali trenutno to je sve što imam i sa nekoliko sitnih laži, potruditi ću se da zaživi malo dulje"
-3. skupina laži : Želim van iz svega ovoga!
Razmišljanje: "Lagao sam na početku veze, pa zašto ako vidim izlaz iz svega, zašto ne bih opet lagao"

U 1. skupinu laži kako da se djevojka dovede do kreveta... naughty spadaju pojedini primjeri, koje sam imao prilike čuti:
A. Laž: "Nisam baš iskusan. Prošlo je puno vremena i sada se napokon osjećam spreman da bi pokušao sa nekom"
Istina: "Sigurno bih se trebao sramiti poslije ovog svega, ali tako mi jako trebaš da se nadam da ćeš prihvatiti ispriku jednog dana i oprostiti mi"
B. Laž: "Tu je previše buke, ajmo krenuti nekud gdje je mirnije i gdje možemo na miru razgovarati"
Istina: "Primijetio sam konkurenciju u okolini, moram te odvesti da im slučajno ne zapadaneš za oko"
C. Laž: "Ne mogu ti opisati sreću što sam te upoznao"
Istina: "Hmm.. upoznam li nekog boljeg od tebe, naš odnos dolazi pod lupu razmatranja"
D. Laž: "Je li ti otac zlatar? Imaš nešto prekrasno što sija u očima"
Istina: "Eh, kad ja slušam fore od svih. Ovo je jedan od najgorih uleta, nadam se da ću joj kasnije kad sve prestane moći reći da lažem."
E. Laž: "Nisi odavdje? Dopusti da ti pokažem ovaj prekrasan grad. Nećeš naći boljeg od mene da ti objasni ljepote"
Istina: "Uf, mrzim te glupe šetnje gradom, ali ako postoji šansa s njom, pokušat ću, ipak je to samo dan-dva"

U 2. skupinu laži želim da sve ovo preživi... naughty spadaju pojedini primjeri, a glavni razlog jest, bolje vrabac u ruci..., a dio laži svodi se na produljivanje veze:
A. Laž: "Pa ona mi nije ništa više od priajteljice.."
Istina: "Uh, kako je dobra, želio bih prespavati s njom."
B. Laž: "Ma nisam čuo mobitel.."
Istina: "Opet ona zove, a imao sam u planu nešto bolje!"
C. Laž: "Bio sam s prijateljima vani na piću, rano sam došao i nemaš se za što brinuti.."
Istina: "Eh, kad ne čuješ neku reakciju, očekuj bilo što, svašta"
D. Laž: "Ma ona izgleda upola lošije od tebe, pogledaj je.."
Istina: "Uf, njezine sise su upola manje od tvojih, šteta!"
E. Laž: "Ma tko je gledao u nju? Nisam ni shvatio da je prošla ili da je tu.."
Istina: "Jao majko, koja komadina, nadam se da neće primijetiti da je gledam."

U 3. skupinu laži želim van iz svega ovoga... naughty spadaju pojedini primjeri, a jedan od glavnih razloga je kako prekinuti a da ima ćim manje posljedice:
A. Laž: "Zaslužuješ boljeg od mene, ma daj me pogledaj.."
Istina: "Mislim da i ja zaslužujem nekog boljeg od tebe.."
B. Laž: "Sada još uvijek nisam siguran što točno tražim, oprosti"
Istina: "Jedino u što sam potpuno siguran, jest da ne tražim tebe"
C. Laž: "Ma nije problem s tobom, problem je u meni"
Istina: "Ako ti misliš da sam se jaaaako trudio da te pridobijem, vjeruj da mi je još puno teže da te ostavim"
D. Laž: "Ma u meni i samnom ti nema budućnosti.."
Istina: "Daj pusti me, molim te ko Boga!"
E. Laž kad sve ostale zataje: "Imam previše problema i ne želim da uvućem tebe u njih"
Istina: "Smatram niti da vidim rješenje tih problema dok traje ova veza"

Sigurno si sada postavljate pitanje : Kako ljubav može pobijediti laži? Postoji li veza koja je puna iskrenosti i ljubavi?
Da, je odgovor! Prošlost nam govori da je velikoj većini muškaraca seks najbitnija stvar, i ćim dodje do spolnog nagona, poštena igra prestaje. Ali ako se taj muškarac istinski i iskreno zaljubi u tu osobu, stvari se potpuno mijenjaju, strelovitom brzinom. Vjerujte, i najveći lažovi kada nadju voljenu osobu, okreću ploču, jer tko želi izgubiti priliku da voli i bude voljen? Ćemu laži više ako je ljubav medju nama i srce ostaje na svome mjestu.
Vjerujte, postoje muškarci koji bi se odrekli svih igara i laži samo da bi bili s djevojkom koju vole i žele, a na kraju krajeva to je jednostavna i čista istina!

pjesmica..

Moj glas
Moj glas je glazba
za tvoje uho
Moj glas ti o meni priča
Moj glas ti kazuje
moj te glas mazi
Moj glas ti stihove čita
Moj ti glas pruža
sve što od mene nemaš
Kad čuješ moj glas
znaš da ne sanjaš
i da me negdje zaista imaš.

-Josip-


Post je objavljen 20.08.2006. u 10:55 sati.