Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wannatoberealanna

Marketing

evo ga!

Konacno je dosao i taj broj! 65.6 jeeeeee!!!! jos pola kile manje! Da ali nije bilo ni crnih govana ni nicega...
Sinoc sam bila vani, i pila sam alkohol ali nis strasno, i vidjela sam neke zgodne cure odmah su mi dale inspiraciju. Opcenito vise se okrecem za curama nego za deckima.
I isprobavala sam neke od traperica. Jedne mi fenomenalno stoje i tek sam ih kupila, i sad se ja mislim dali da smrsavim jos ili da ostanem ovako? Zatim slijede jedne trapke koje cekaju jos od zime, one su mi uske. A kako sam jucer vidjela cure u minicama, uskim majicama.... Odlucila sam jos smrsaviti pa makar mi ove sadasnje trapke budu prevelike, dat cu ih suziti.
Uzivajte, kissssss, pozzz

Post je objavljen 17.08.2006. u 12:12 sati.