Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wannatoberealanna

Marketing

glupa sam

headbangOprostite mi ali ja sam fuckt up. Ja sam vam garantirala visoku 65, ali imam 100 g vise, dakle odvratnih, masnih, teskih, mekanih 66.1!
Jucer je bio dan katastrofa, ali zbilja katastrofa! Uz sve ono sto sam pojela, jos sam dodala cokoladu s grozdicama i ljesnjakom (oprostite mi sto ju sad spominjem), i oko pola noci isla rezat sir.
Jako mi je zao, glupa sam, ali trudit cu se da to ne ponovim! Sada to stavljam iza sebe, i danas imam smijesak na ustima, i zracim pozitivnom energijom. btw idem vanka s curama.
Jos dva tjedna moram se sredit!
Sto mislite da koristimo naziv umjesto cokolada, crno govno? Sorry na izrazu.

Nemojte mi raditi ovakve gluposti ko ja, nego budite dobre :)
Kak ste mi??!!!


Post je objavljen 16.08.2006. u 10:28 sati.