Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

phobia

Khm, oukej, nije mi bilo dugo, nisam bio kod kuce, i tak!!! Uglavnom duga priča!!!! Dakle sorry kaj vas nisam komentirko!!!! No međutim, ja imam problem, mislim a kada ja nemam problem???? Dddd!!!!!
Mene je nakon 9 godina zdravih zubi uhvarila zubobolja!!! Da ljudi nisam bio
9 godina kod zubara, wewew, nadam se da nisam ništa ozbiljno propustio, NO JA MORAM SUTRA ICI KOD ZUBARA JEL MENE NESNOSNO BOLI ZUUUUUB!!!! Imam tzv. Fobiju od zubara, mzrim zubare, mrzim mrzim mrzim, mrzim onu odurnu stolicu, mrzim onaj miris, mrzim onaj zvuk bruslice, mrzim ona klješta, mrzim sveeeee što ima veze sa zubarom, NO JA MORAM ICI!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Onak jel ti zubari nisu stvarno odurni, jel nisu mogli tu stolicu napraviti da bude nekako pristupačnija, ne tako skeri, onak ona svijetla, stavi te u ležeči položaj, isssse, neeee!!!! Još te onak isprepada s onim plus, minus, i onda kad uključi ono jaaaaao!!! Pa ja neću moći danas zaspati od muke!!!!! Bol zuba, je praktički najjača bol uz porođaj, bubrežne kamence, i boli uha!!!! Tako sam čuo, i onak zubari još i dalje to rade na živo, bez ikake anestezije, onak oni govore, ako te boli digni ruku, jebote ja dižem ruke u nebesa, ona i dalje brusi!!! Onak izbrusila mi je jezik, obraz, ZATO I IMAM FOBIJU!!! Sva sreća više nejdem kod nje!!!! Zar nije to bolesno??? Zar je samo meni odurno ići kod zubara, jel se jedini ja toga bojim??? Očito da, jel svi onak mrtvo ladno kažu ja bio kod zubara, idem kod zubara, ONAK SUPER!!!! Jel te nije nimalo strah???? Mislim da ću sutra u čekaoni umrijeti od straha, onak dobiti cu proljev od muke, pa cu se tamo israti po njoj!!!! Ma neću više kenjati, eo slika!!! Ima malo gadnih al dobro!!!! Zazelite mi srecu, i pomolite se za mene!!!! A možda me više nećete ni ćuti, pošto ću zubarku možda ubiti u afektu, pa ću završiti u zatvoru!!!!!!!

PoZdRaF!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kak je ovo zakon!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

no no no no no no no mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash mouthwash blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla





Post je objavljen 09.08.2006. u 00:57 sati.