Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/horselover

Marketing

ej evo i mene malo...wave
nadam se da ste nabavili srpanjsko izdanje časopisa "KONJI".
Ako netko nezna to je časopis o konjima i konjičkom sportu. Novine su
perfektne...naravno za sve koji vole konje...a ja ih znam jako puno tu
na blogu i pozdrav svima njima.... Ali sada nazad na novine. Tema ovog
broja je Ljestvica izobrazbe konja...mislim jako je zanimljivo i ako ih već
nemate stignete nabavit...
ovim postom još javljam da me neće biti kojih desetak dana na blogu jer
idem malo kod bake na selo...i malo proučavat konje na livadama i tako
malo ih gledat...a i uskoro će bit prodaja konja pa ću malo i cijene proučit...
a tako idem se malo odmorit od grada... tako se sad ispričavam jer vam
neću komentirat blogove kojih par dana...ja vam se svima javim kada se vratim.

I zapamtite da ja vas sve jako jako volim i svima šaljem veliku pusu...


" Konji imaju osijećaje i da ponekad razumiju puno više nego
to mi shvaćamo. Ako smo prema njima pažljivi i brižni,zauvijek će nam ostati
istinski i vjerni prijatelji.
"

Anna Sewell

Image and video hosting by TinyPic

pusa do sljedećeg posta....wave





Post je objavljen 06.08.2006. u 13:56 sati.