Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brenky

Marketing

NOĆ DUŽA OD SNA


Pjevat ću da mi ovaj dan ne ode u san.
Sunce je klonulo i ljeto u sjenu utonulo.
Noć je duža od snova
i tiho se šulja jesen.
Nebeskog svjetla nema,
a za pomrčinu i ne marim,
jer sam ovog zlatnog ljeta
toliko sjaja skupila.
Govorilo mi se da svuda razlijevam sjaj
što sa neba sam upila.
Budim se, a svjetlost izvire…
hodam, a pod mojim hodom
stvara se zračna staza,
istkana od mora i nebeskog žara.
Dižem ruke prema nebu,
a moji dlanovi zablistaju.
Sve opijeno suncem,
rasipa zrake noću.
Iskricu hvatam u letu,
i sva strepim s nepovjerenjem…
da ovaj dan ne ode u priviđenje.
Zato strahujem od uništenja,
i pjevam da mi dan ne ode u priviđenja.

Brenky.


Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 01.08.2006. u 22:29 sati.