Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

ZAŠTO ODRASTI I UMRIJETI???

TRAZI SE
...DOBAR DAN I POZDRAV SVIMA... U VELIKOJ NA FESTIVALU JE dr.Olja IZGUBILA CRNO-NARANĐASTI TEXAS PRSLUK S NATPISOM NA LEDIMA "DJECAK PANKER" PA AKO NEKO IMA IKAKVU INFORMACIJU GDJE BI MOGAO BITI BILA BIH VAM ZAHVALNA NA SARADNJI...DOBIJETE DUPETA, A POSTENI NALAZNIK MOZE ME ZENITI....HFALA U NAPRIJED I ODOZADA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AKO IMATE IKAKVIH PROBLEMA JAVITE SE dr.dr.(dragoj doktorici)dr.dr.ŽIKK ŽENA VRAČ

...koje doba dana???...ili noči???...tko bi da mi moči???...kad ja uz potok nagnuvši se da zagrabim vode, nadam se i dupe da napojim, ali sam sam...nema nikoga, samo medvjed u daljini s korjenom čupa paprati da bi napojio dječicu si mladu, zvanu mladunčad medvjedova...no gdje god da se okreneš stablo ugledaš, svakakvih oblika, raznih oblina, svemogučih veličina, no i iza svakoga drveta kao i čovjeka krije se ono što svakoga poje(b)dinca krasi ili kvari...no di god da pođem ozljedim se na hrapavu koru, na divlju grančicu, na bagremov trn, na koprivin otrov, na ono što svakoga od nas smeta, što nije poželjno...no dublje u šumi vjetar zavijorio je grane, pa plešu kao na plesu posljednje noči mjeseca punog, kada prva zvjezda izađe na vidjelo, kad prva vjeverica zdrobi lješnjak, poput čovjeka svog neprijatelja...dušman...pa sam sad sjedim uz obalu ulice javora, dok mlaz valova zapljuskuje mi genitalije, i nadopunjava ih vlažnosti i soli...pa ko voli nek izvoli...srušili su mi borove, porušili gnjezdo, uništili dom, preživio živčani slom, očerupali mi perije, isčupali kanđe, sexuanalno iskoristili, u dupe mi ga zavitlali, no nedam se ja još...samo najviše mi žao kad u hladovini nokte do krvi sam grzao, da zaboravim...da zaboravim sve ono što prljavštinu pod nokte mi dovelo, da oplačem šišmiša jer sam pračkom ga ranio, no tad još nisam žalio, jer govorili mi da oni djecu ubijaju...pa nek se i jebu, sada mi više nesmetaju, ali nek me zovu, jer rado bi pripadao jednoj sekti životinja iz tame, koje u sebi nose tajanstvenost, a okolo zbog predrasudnosti izgleda tjeraju strah, sasvim slučajno, no ne i bezgriješno...ostavite me...ostavite mi dušu, nek se grije, ali ne kod mene...i jato crne rode nestalo iz kopačkog analnog rektuma(rita)...gdje je put???...s kim na putovanje poči, na raskrižju čekati znak...koga sresti???...i dok još za sebe nisam spolovilom mrdao cjelo vrijeme sam neželio odrasti, no to jedino mi je i uspijelo...stoga tražim Petar Pan družinu i malenu Zvončicu da me pronađu, jer i meni se sjena odljepljuje od nogu, no sve predispozicije DJEČAKA imam, samo let nemogu da usavršim...treba mi praha...ja bi da letim...nek cjeli svjet me vidi kad najviši budem bio...nek me mlate i po meni gaze, no ja ču da budem višlji i od najvišlje krošnje jablanovog drveta...nek me jebu, ali nek mi anus nediraju...

Post je objavljen 27.07.2006. u 09:06 sati.