Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rockin

Marketing

Apettite...

Guns N' Rosesovo apsolutno jedinstveno remek-djelo,
Appetite for Destruction, bio je velika prekretnica u hard rocku kasnih
80-ih - bio je to prljav, opasan i beskrupulozan album u doba kad je heavy
metal predstavljao samo dobru zabavu. Na površini, Guns N' Roses su možda
slavili iste stvari kao i većina bandova iz njihovog žanra -- sex,
alkohol, droge i naravno rock & roll - ali u njihovim pjesmama ipak
postoje granice koje se prelaze, i to otkako Axl Rose nije vidio mnogo
dobre zabave u urbanim mjestima u L.A.-u i njegovim paradama s heavy metal
izrugivanjima, jeftinim ženskama, cugom i kriminalom. Glazba s albuma je
bila nepristojna kao i većina riječi, uronjena u metaličan hard rock
posuđen iz Aerosmitha, AC/DC-a, te bezbrojnih hard rock bandova iz ranih
'80-ih. To je ono što Appetite for Destruction čini tako snažnim albumom -
ne samo da je prožet Axlovim strahovima i željama, već i djeluje
iscjeljiteljski , naročito power balada "Sweet Child O' Mine." Rose
također ima dar da može savršeno spojiti strahove i užase koji se događaju
unutar svega, naročito velikih gradova, i ili je to "Welcome to the
Jungle," možda pak heroin onda "Mr. Brownstone," ili pak "Paradise City,"
koji jednostavno žele izaći na površinu. No ni uz Axlove textove i veliki
raspon glasa ,ne bi bili ni upola toliko dobri kad ne bi u bandu imali
twin-guitar koju svira Slash i Izzy Stradlin, koji svira bolje rifove i
solo dionice od bilo kojeg banda,i to je ono što
Appetite for Destruction doista čini najboljim hard rock
albumom ikada snimljenim.


All Music Guide--Thomas Everlyin



I bonus post-pjesmica zato što vama mojim vjernim obožavateljima nisam dugo pis'o...



PoPoDnE

...Opizdi me pogledom...
...dok još imam čisto lice...
...i vid bez mane...
...da osjetim popižđeno mirs tvoje svijeće...


...Izgori me riječima...
...s viškom decibela...
...da osjetim svojim savršenim sluhom...
...i uhom bez bora zvuka...
...tvoj dodir u zraku što se širi...


...Spali moje sjene...
...u vodi svoga oka...
...izudaraj me osmijehom...
...da izgubim svijest...


...podivljaj u meni...
...sve zvijeri u sebi...
...dopusti mi igru...
...da dogodi se ljubav...


...želim da te volim...
...nakon izmučenih noći...
...okončanih jutrom...
...da odgnam zastor mraka...
...i poklonim ti sunce...


...Želim da me za JAJA ugrizeš...
...kao đavola crnog...
...Želim da me siluješ da ispadnu mi oči...
...Samo dopusti linoleum svojih snova...
...dok crtamo bitke generala tuge...
...za prevlast nad figurama blata...


...Opizdi me sasvim lagano...
...da osjetim šutnju cvijeća...
...i prebrojim mirise usnulih zvukova tišine...


Post je objavljen 26.07.2006. u 16:49 sati.