Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kadstarciprolupaju

Marketing

Još jedna malo manja fešta u Šenkovcu

Bilo je to pretprošlog vikenda, (no ja nisam stigla prije pisati) kada je moja frendica Gabi došla s biciklom do mene, puna 22 km (mislim da i malo više) za sat i pol yes. Bilo je to u petak, a njezini su u subotu došli po nju. Za to vrijeme mi smo malo uživali, išli s Nikolom na trening, šetali oko Sutle, čak smo i ručak kuhale njami. Da, bilo je jestivo, tko bi rekao? rofl I tako je u subotu nakon Nikolinog treninga (muževi su se prisjećali mladih dana na motoru Photobucket - Video and Image Hosting, dok su mamice vikale na Nikolu kak' im to vozi kćeri), slijedila jedna malo kasnija večerica te vrlo ugodan razgovor blabla. Već sam skoro zaboravila o čemu se sve pričalo, no neke od tema, nakon određene količine alkohola party, bile su duhovi i različita priviđenja u kući, kako su roditelji otišli vlakom u Zagreb i ostavili dvogodišnje dijete samo u kući, a o seksualnoj edukaciji da i ne govorim. Uglavnom, cure razmišljajte, jer dečki misle drugom glavom.
Pošto su si moja i Gabina mama, popile malo orahovice party, a muževi su nazdravljali s gemištima party, nitko nije mogao voziti doma, pa su Gabini jedva odlučili prespavati zijev kod nas (jedna od izlika je bila da nemaju tu kondome rofl pa ne mogu ostati), no ipak su ostali. I tako ljudi najboljih godina išli su u krpe oko 1:00 h, dok su dječica još malo zaružila smijeh, do kad, mislim da nije važno spomenuti zaliven. Ne bi bilo lijepo da se sad tu hvalimo wink. I tako u rano jutro Gabi & family otišli su doma. I još jedna feštica je prošla.
Ovim putem želim Gabinoj mami sve najboje thumbup povodom rođendana i da ne pazi toliko na kćer wink.
Obavještavam vas da ljudi najboljih godina napokon odlaze na more cool tako da vas neću moći izvještavati o svim silnim feštama, no zato ću napisati o svemu u devetom mjesecu. Ljudi moji, kupali se na moru ili u lavoru, nemojte se previše umarati, samo uživajte. I veliki pozdrav cijeloj family! wave


I da, ako pecate, pazite što i kako.
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

Post je objavljen 19.07.2006. u 23:59 sati.