Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poznateface

Marketing

Alka Vuica, pjesnikinja

Alka Vuica
OSNOVNI PODACI Alka, Arian i Vuk Vidor
ime: Alka
prezime: Vuica
spol: žensko
datum rođenja: 08.06.1961 u Puli
zanimanje: pjesnikinja
trenutno prebivalište: Zagreb
veza: Goran Bregović
veza: Vuk Vidor Veličković konceptualni umjetnik
sin: Arijan Vuica (r.26.03.1989)
veza: Momčilo Bajagić Bajaga
veza: Igor Štimac
http://www.alkavuica.com/
voxmagazin
Gloria 2004., studeni, broj: 514



Alka Vuica
muzika
Alka Vuica za Balkanmedica.com - Septembar 2001
Stvarno mi je zao muskaraca

Alka Vuica
Ponekad se doista cini da sam o muskarcima vec podosta toga rekla i da je krajnje vrijeme da ponesto kazem i o zenama. Ali, zene kao zene, uvijek smatraju da o muskarcima nikad nije dovoljno receno i stalno im ponesto nedostaje da kompletiraju sliku. Kao sto je vec poznato, zene vole komplete i kompletice, pa tako najcesce vole i kompletne muskarce. Kompletni muskarci, naravno, ne postoje i zato ih i stavljam pod navodne znakove. Ali, umjesto kompletnih muskaraca postoje oni koji ostavljaju dojam da su kompletni i koje zene najcesce zovu pravim muskarcima

Jedan takav nekompletan muskarac, koji je prije nekoliko godina ostavio na mene dojam kompletnoga, nedavno mi se javio i odusevljeno mi priopcio da ga se stvarno dojmila moja karijera i moj uspjeh. Nisam mogla vjerovati vlastitim usima. Konacno sam se i ja njega dojmila! E, pa neka sam! Kad ga se nisu dojmila moja pisma, moje pjesme, treptanja okicama i drhtanje bedara, moja djetinja zaljubljenost u njega i iscekivanja telefonskih poziva, neka ga je napokon strefila moja slika u novinama. Covjek je konacno dokazao da je kompletan kreten!

Inace, to s dojmovima, posebna je prica. Muskarci vole ostaviti dojam, a zene vole privuci paznju. Paznja i dojam dve su oprecne stvari. Primjerice, paznja je trenutacna, a dojam to ne mora biti. Paznja je bezazlena i nikad toliko oprecna koliko to moze biti dojam. Dojam, kao sto i sama rijec kaze, oznacava privid stvari, dojam je ono sto ostavljamo za sobom u zraku, da lebdi poput mirisa... A miris, kao miris, posle odredjenog vremena ishlapi i nema ga vise!

Prema tome, cuvajte se muskaraca koji ostavljaju dojam da su pravi. Iza dojma pravoga, najcesce se skriva krivi!

Jedna moja prijateljica, koju je muz ostavio s dvoje djece i zbrisao u Australiju, cesto se cudi sto joj se on vise nikad nije javio. Ali uvijek je po mene ostavljao dojam da je odgovoran. Upravo u tome je problem, objasnjavam joj ja vec mesecima. Kao sto sam vec upozorila, muskarci vole ostaviti dojam, pa se, u stvari, najcesce prikazuju onakvima kakvi misle da bi trebali biti, a kakvi uopce nisu. Sjeti se tebe..., pokusavam joj objasniti. Kad si htjela privuci njegovu paznju, sto si sve radila? Svasta bas svasta... Smijala sam se preglasno, sminkala sam se prejako, bila sam drska, jebozovna, glumila promiskuitetnu osobu, govorila kako sam fatalna jebacica, imitirala raspusne i vulgarne zene, smeskajuci se pricala kako mnoge pusacice nisu meni ravne, uglavnom, bila sam onakva kakva uopce nisam. Eto vidis..., kazem ja njoj. Sve sto si radila kako bi privukla njegovu paznju, odbij od njegovog dojma i dobit ces realnu sliku. Sta ce mi realna slika? To bi mi oduzelo i ovo malo iluzija sto je imam. Pusti me da vjerujem kako ce se ipak javiti. Pa neces me valjda uvjeriti da imam djecu sa kompletnim idijotom?

Eto tu je i kljucna recenica... Sta ce mi realna slika!!??


Zenama, naravno, realna slika nije potrebna. Zene se Alka Vuica

zaljubljuju u privid, a sto je najgore, muskarci to znaju. Ili ne znaju, ali su tako napravljeni oni da odrzavaju privid, a zene da ga obozavaju. Jer, zene su sklone tome da obozavaju ono sto u srzi mozda i nema vrijednosti. Skupu odjecu, brilijante, bljestavilo, usminkane izloge, moc, kao vrane se lijepe na sve sto svjetluca i sija, na sve sto je tesko dohvatljivo i nestvarno. Cak i Biblija pocinje pricom o zenskoj slabosti, u kojoj je, naravno, muskarac sirota zrtva zenske pohlepe.

Kad malo razmislim, stvarno mi je zao muskaraca. Oni stalno moraju ostavljati dojam, da su najjaci, najhrabriji, najbogatiji, najljepsi i najvece face u gradu da bi impresionirali tu nezajazljivu zensku prirodu. Drage moje, nije to njima lako. Dapace. U toj vjecitoj borbi nema ni loseg ni boljeg. Svako ima svoju tuznu pricu.

Unistite li dojam koji muskarac ostavlja, to je kao da ste ga zgazili. Dakle, ono sto pametne zene znaju jeste: ostavite im dojam, a vi vladajte situacijom.





svet
Alka Vuica
ALKA VUICA uskoro obilježava 20 godina karijere velikim koncertom u zagrebačkom Domu sportova, objašnjava zašto nije snimila duet sa VESNOM ZMIJANAC, a o svom angažmanu u BREGOVIĆEVOM filmskom prvencu kaže:


GLUMIĆU TRANSVESTITA!


To sam Bregi, zapravo, sama predložila jer ima i transvestita u filmu. To mi je super jer uz moj glas... bilo bi savršeno

Pjevačica, spisateljica i kantautorica Alka Vuica u svibnju će obilježiti 20 godina svoga profesionalnog rada. U zagrebačkoj dvorani Doma sportova, Alka će održati veliki koncert pod nazivom "Cirkus", kako se zove i njezin novi album, a pridružit će joj se i 20 najpoznatijih estradnih imena kojima je napisala pjesme koje su obilježile njihove karijere. Među njima su Oliver Dragojević, Josipa Lisac, Tony Cetinski, Nina Badrić, Boris Novković, "Hari Mata Hari", Mladen Grdović, Daniel Popović, Vlado Kalember, Massimo, "Neki to vole vruće"... Zbog obveza kojih ima u Americi, još nije potvrđen nastup Tatjane Matejaš Tajči, kojoj je Alka napisala tekstove najpopularnijih pjesama "Hajde da ludujemo", "Moj mali je opasan" i "Don Juan i smokvica". Na koncert su, samo kao gosti, pozvani Goran Bregović i Momčilo Bajagić-Bajaga, koji su značajno obilježili njezinu karijeru, a među uzvanicima naći će se i legendarni bosanski narodnjak Halid Bešlić, s kojim je Alka nedavno snimila duet "Bosna".

* Zašto tako značajnu obljetnicu rada održavate pod nazivom "Cirkus"?

Zbog toga što se moj novi album zove "Cirkus", po istoimenoj pjesmi koja će se na njemu naći. Inače, ta riječ nam se učinila zgodnom jer u nju stane sve ono što pripremamo moji gosti i ja. Ivan Leo Lemo, koji će sve to režirati, veliki je ljubitelj cirkusa. Kada sam mu predložila da režira moj koncert on je, ne znajući kako mi se album zove, rekao kako uz mene vidi perje, papige, ludilo i sve je zamislio u tom stilu. Na to sam se totalno naježila i rekla mu za ime novoga albuma, na što je on počeo vriskati. Tako se rodila ideja da napravimo ugođaj cirkusa i da sve bude jedan pravi spektakl.

* S kime ste sve surađivali na novom albumu?

Tu je moj dragi kolega Fayo, s kojim u posljednje vrijeme jako puno surađujem. Naravno, tu je i moj stari suradnik, još od prvih albuma, Branimir Mihaljević, zatim Ante Pecotić i Sandra Sagena. Angažirala sam i Jadranku Krištof, najbolje "grlo" hrvatske estrade, koja svima nama pjeva prateće vokale i genijalka je, a odnedavno je počela raditi fantastične skladbe. Tu je i Siniša Vuco, koji mi je napravio pjesmu za "Hrvatski radijski festival", kojeg već godinama molim da mi napiše pjesmu. Svi oni, dok su radili, mislili su na mene i tako profilirali pjesme, pa one zvuče kao da sam ih sama napisala. Naravno, na albumu se nalaze i mnoge moje skladbe.

* A što je s najavljivanim duetom s Vesnom Zmijanac?

To je zapravo bio Vesnin prijedlog, budući da ja imam jednu pjesmu koja bi bila jako dobra kao duet, a koju je željela otpjevati zajedno sa mnom. Bilo je tu raznih priča, da smo se nas dvije posvađale zbog toga što sam ja otpjevala Bajaginu pjesmu "Nek ti jutro miriše na mene". Kasnije sam čula da se ona zbog toga nešto pobunila, no mi smo se u stvari tek nedavno upoznale. Vesna je bila kod mene na večeri, preslušala moj album i dogovorile smo suradnju, odnosno, da za nju radim neke tekstove na novom albumu. Tu je i došla ideja za duet, međutim, ja sam na svom albumu već snimila duet "Bosna" s Halidom Bešlićem. Zato u to još ne bih miješala Vesnu Zmijanac, pogotovo što album nije profiliran kao narodnjački. Trebao mi je netko iz Bosne, a Halid je apsolutno osoba koja može predstavljati Bosnu, njega tamo zovu - Tito. Presretna sam što sam s njim snimila tu pjesmu koja govori o Sarajevu 80-ih godina, o nostalgiji... To je nekakvo moje viđenje Bosne.

* Volite li i inače narodnjake?

U principu ne idem na narodnjake, a nisam išla ni prije. Narodnjaci su se nekako sada uvukli u naš život, u mnogo većoj mjeri nego prije, a nekada to nismo ni slušali. No, kako u svijetu vlada taj jedan etno trend, tako je i kod nas narodnjačka glazba doživjela svoj bum. Ja fakat nisam bila ni na jednom narodnjačkom koncertu, osim što sam nedavno bila gost Halidu Bešliću u sarajevskoj "Zetri" pred više od 15.000 ljudi i to je bilo prekrasno. Tu su bili još Haris Džinović, Tifa i mnogi drugi. Zaista sam bila počašćena što sam pozvana u takvo društvo, jer su oni svi veliki pjevači i umjetnici.

* Hoće li na vašem koncertu biti Goran Bregović i Momčilo Bajagić Bajaga?

U svakom slučaju, bit će pozvani kao gosti, ali neće ništa ni svirati niti pjevati. Bilo bi lijepo kada bi Momo mogao doći i odsvirati pjesmu "Nek ti jutro miriše na mene", ali ne znam hoće li biti slobodan. Kako ja njima nisam ništa pisala, nego smo jedno drugom samo pomagali prijateljskim savjetima, zbog toga nisu na popisu mojih gostiju pjevača. A možda Brega navrati s trubačima, a Bajaga s "Instruktorima"... (smijeh) No, Brega je trenutačno jako zauzet oko svoga filma, pa ne znam hoće li moći doći.

* Je li vam Brega ponudio kakvu ulogu u svome filmu "Carmen sa sretnim krajem"?

Razgovarali smo o toj mogućnosti, a on je čak htio da ja odigram glavnu ulogu, ali stalno mijenja scenarije, pa ćemo još vidjeti. Sada je sve prebačeno na Francusku i na francuski jezik, scenariji se i dalje mijenjaju tako da... ima još ljudi u konkurenciji (smijeh). No, ta prva uloga bila je stvarno rađena po meni i bila je fenomenalna. Sada ne znam što je najnovije napravio, ali ga potpuno razumijem, jer je to njegov prvi film koji režira i nije mu lako.

* Postoji li onda mogućnost da zaigrate neku od sporednih uloga?

Sigurno je da ću imati jednu od uloga, nešto moram igrati pa makar i transvestita. To sam mu, zapravo, i sama predložila, jer u filmu ima i transvestita. To mi je super jer uz moj glas... bilo bi savršeno.

* Imate li od filmskog iskustva ranije nekog?

Imala sam jednu manju ulogu u filmu "Jel' jasno, prijatelju?", redatelja Dejana Aćimovića. To je više bilo iz prijateljskih pobuda, a odglumila sam narodnu pjevačicu koja dolazi u zatvor i pjeva zatvorenicima. To je bilo užasno smiješno. Dejan mi je dodijelio kostimografkinju, ali kada je vidio što sam ja sve donijela sa sobom, po uzoru na modu 80-ih godina i Lepu Brenu, između ostalog i plavu periku, rekao je da sam nadmašila sve one "pevaljke" na TV Pinku.

* Često pratite modna događanja, pomišljate li i na karijeru modne kreatorice?

Kao klinka željela sam upisati modni dizajn i moda je nešto što je jako prisutno u mome životu. Budući da sam rođena u znaku Blizanca, vrlo sam pomodna i volim se uređivati, odnosno "kostimirati", kako ja to zovem. Uvijek se odijevam prema raspoloženju i to mi je važnije nego razmišljanje o tome što bih trebala odjenuti za neku prigodu. Kao modna kreatorica, jako bih "šarala" iz stila u stil jer stvarno volim puno različitih stvari, od kostima "Coco Chanel" pa sve do punkerskog looka.

* Tko će raditi kostime za vaš "Cirkus"?

Modna kuća "Linea Exclusive". Strašno volim kreatoricu Danijelu Car, prekrasna je osoba i uvijek spremna na suradnju. Čini mi se da ću dobro surađivati i s njezinim novim dizajnerom Zoranom Mrvošem, jer mi je Danijela već rekla da me on obožava.

* Koliko ćete se puta presvući na pozornici?

Koliko god budem mogla, jer mi je moj redatelj rekao kako bi bilo šteta da se ne presvučem što više puta.

* Smeta li vam što vas često nazivaju "kontroverznom" osobom?

Smeta mi jer je to nekakav pridjev koji su mi dali, a da ni sami ne znaju zašto. Možda je to zato što ljudi o meni razmišljaju na različite načine, pa sam tako ja ispala kontroverzna, zbog njihovih razmišljanja o meni. No, to sigurno nije moja karakteristika jer brojne suprotnosti koje nosim u sebi predstvljaju samo moju blizanačku prirodu. Vrlo sam odana nekim svojim principima i razmišljanjima, i od 18. godine do danas nisam baš puno mijenjala svoje odluke. Što se toga tiče, vrlo sam stamena i kamena.

* Kako to da ste uvijek u blizini kada se kod nas pojave neke svjetske zvijezde?

Nije baš da se uvijek nađem u blizini, bilo je tu i zvijezda koje me nisu zanimale. Pretpostavljam da mislite na Dennisa Rodmana.

* Sjećam se i članova iz grupe "Duran Duran"...

Aha, za to postoji objašnjenje. Njihov pjevač Simon Le Bon veliki je prijatelj oca mog sina, Vuka Veličkovića. Kada je 80-ih godina, dok su bili na vrhuncu slave, Simon odselio iz Londona u Pariz, bio je prvi susjed Vukovih roditelja. Ostali su prijatelji, a Vuk je došao na njihov koncert u Zagreb. On je snimio i dokumentarac o bandu, koji je već završen i prikazan u Londonu. Tako da smo moj sin Arijan i ja, prigodom njihova gostovanja u Zagrebu bili s njima, zapravo, iz obiteljskih razloga. Vodila sam Simona i dečke na ručak u Mokrice, jer on obožava jesti zečeve, no, bili smo jako razočarani jer smo se, umjesto zečetinom, morali zadovoljiti srnetinom. Inače, Simon je vrlo simpa kit, koji me zove "crazy mama". Svima nama zapravo je jako drago upoznati svjetske zvijezde izvana, a tko kaže drugačije - laže.

* A Dennis Rodman?

Njega sam stvarno htjela upoznati jer mi je fascinantna osoba i ima karizmu rock 'n' roll zvijezde. Lud je i otkačen, no, isto tako bih voljela upoznati i Madonnu, Micka Jaggera... Dok, recimo, stvarno ne znam što bih radila ili pričala s Juliom Iglesiasom.

* Što smatrate svojim najvećim uspjehom?

Rođenje i odgoj moga sina, čime sam do sada vrlo zadovoljna. A profesionalno, mislim da je bio jako dobar trenutak kada sam odlučila pjevati, bez obzira što tko mislio o tome. Bila je to odluka kojom sam ostvarila mnoge svoje želje, da pjevam i glumim u svojim spotovima, da se presvlačim, a posebice da pjevam pjesme koje sam sama napisala. Znači, da dopustim sebi apsolutnu slobodu, što sam i dokazala na prošlogodišnjem "Splitskom festivalu" i otpjevala pjesmu "Tko jebe iluzije". To fakat nisam mogla nikome staviti "u usta", ali zato sebi mogu.

* A pjevali ste odmalena?

Pjevala sam u osnovnoj školi u zboru i to treći glas. Nisam nikad bila neka velika pjevačica, ali sam voljela pjevati i svirala sam klavir, išla sam u nižu glazbenu školu, itd. No, ne mogu reći da je pjevanje oduvijek bila moja najveća ljubav, jer to je ipak pisanje i čitanje. Ono što netko doživljava kada sluša neku glazbu, ja doživljavam kada čitam nešto što je dobro napisano. Meni jednostavno "cure sline" na neke pisce i totalno uzbudim se jer imam tu ljubav prema riječima.

* S kim još niste, a željeli biste, recimo, popiti kavu?

S Madonnom, definitivno. A vrlo rado bih voljela popiti šampanjac s Richardom Gereom... (smijeh) On mi je fenomenalan, djeluje vrlo šarmantno i jedini je frajer na ovom svijetu koji mi se apsolutno sviđa, ludilo!

* Ima li nekih ljudi s hrvatske estrade koji vas fasciniraju?

Pa, ne znam sad... ovo je nezgodno pitanje, a moram biti iskrena. Ima ljudi na hrvatskoj estradi koje volim i poštujem, naravno, ali me ne fasciniraju zbog toga što ih znam. Recimo, kako će me fascinirati Josipa Lisac, kada je poznajem 20 godina, ali je ipak po mnogočemu fascinantna osoba i jako sam sretna što je poznajem, jer mi u svakom našem druženju donese neku radost. Tu je i Petar Grašo, koji je topla i prekrasna osoba, čiju obitelj obožavam, zatim Boris Novković kojeg znam od 11. godine života kada smo skupljali školjkice na Šolti... No, nisam ni s kim zadivljena jer su to sve ljudi koji su zapravo moji prijatelji i suradnici, tako da ih ne mistificiram.

* U kakvim ste odnosima sa Severinom?

U jako dobrim, donedavno. Dok se nije zaljubila. Sada mi se više ne javlja pa eto, Seve, ovim putem ti poručujem - javi mi se malo. Ona je također fascinantna osoba, vrlo vas lako osvoji. Imale smo i nekih svađa u životu i mirile se, no, Seve je vrlo topla i draga. Isto tako je jako cijenim kao autoricu i pjevačicu, te općenito kao osobu koja je u životu napravila mnogo toga.

* Jeste li, u ovih 20 godina karijere, ponekad poželjeli biti anonimni?

To mi je pomalo smiješno jer čim prijeđem granicu Slovenije i Austrije, već sam anonimna. Osim ako tamo ne odem u "Ikeu" i ne sretnem pola Zagreba. Znači, nije teško biti anoniman u našim okvirima. No, mislim da neka svjetska slava sa sobom nosi užasno opterećenje i to ne bih voljela. Ova popularnost na nivou Hrvatske, to je smiješno i nema veze.

* Tko je, po vama, najseksepilniji hrvatski muškarac?

Joj, to je tako teško pitanje. No, ipak ću Vam reći, definitivno - Igor Tudor! Ne poznajem ga osobno, ali on mi djeluje vrlo seksi, zgodan je i baš je faca.

* Jednom ste izjavili kako ste često u životu poželjeli biti muško. Zašto?

Imam jednu pjesmu na albumu koja počinje stihovima: "Sanjala sam da sam muško, da ti mogu vratiti, pa da mogu istom mjerom bol naplatiti...". Zamislite na jedan dan biti muškarac i naučiti kako oni razmišljaju? Mislim da bi to bilo jedno veliko iskustvo za svaku ženu.

* Mislite da bi to bilo moguće samo u jednom danu?

Mislim da bi. Dobro, ne kažem da žalim što sam žensko, ali često sam poželjela biti muško, a pogotovo kada je trebalo nekoga istući ili riješiti nešto s nekim, onako muški, šakama. Ipak je malo neprimjereno da se žena tuče.

* Pretpostavljam da u vašem životu postoji neprežaljena ljubav?

Da, a takvom će i ostati.

IZVOĐAČI I ALKINE PJESME
Oliver Dragojević - Lijepa bez duše
Josipa Lisac - Gdje Dunav ljubi nebo i Danas sam luda
Tony Cetinski - Ja sam zaljubljen
Nina Badrić - Nije mi svejedno
Boris Novković - Dok svira radio
"Hari Mata Hari" - Otkud to 'ko sudbina
Mladen Grdović - Tu je moj dom
Daniel Popović - Lewisice
Vlado Kalember - Vino na usnama
Massimo Savić - Moja ljubica bubica
"Neki to vole vruće" - Medu moj, šećeru








Post je objavljen 14.07.2006. u 00:00 sati.