Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sexyralje

Marketing

Još jedan događaj koji vam garantiram da je istinit!

Vatreno ljeto


Upoznao sam tu malu jos 20-tak dana prije nego se skola zavrsila. Kao muvala se s mojim drugom, al ga brzo otkacila. Slobodan tip djevojke, bas moj ukus. Uzmem joj broj telefona i napravim malo uvoda u sve sto ce slijediti. Upoznamo se mi, sve ide super. Godinu dana mladja od mene(tad sam imao 16). mala prava bomba, smedja duga kosa, do pola ledja, sise taman kolike trebaju da budu, nit velike nit male, a dupe, to je bio prizor. Cim sam je vidio, znao sam da moram da je imam. Taj prvi dan nisam imao slobodnu gajbu, pa i nisam isao daleko, cisto upoznavanje. Voli da prica o sexu, to mi se svidja, nekoliko puta u toku price, kao slucajno joj dotaknem sisu, pomilujem po nozi. Mala prihvata igru, sijeda mi u krilo, kao hladno joj na klupi. A nosila je bijeli minic sa plavim tangama, moje uzbudjenje je raslo, i ona ga je osjetila. Tad joj je zazvonio telefon. Morala je da ide.

Od tada sam je svakodnevno zvao, slao poruke. Nasa prica je postajala sve intimnija. Posle nekoliko dana poceli smo voditi sex preko telefona. I tako je vrijeme prolazilo, ona me palila, ali nikako da se nadjemo negdje. Pocinje ljeto, ja sam u baru, nastavljam da se dopisujem s njom, ali i da gledam gdje mogu da ga uvalim sa strane. Ali ona je bila brza od mene i dosla u bar, kod neke drugarice. Tu je sve pocelo. Prvi trenicu naseg susreta i odmah sam je poljubio. Bila je spremna na to. Uzvratila je vatreno. Kako se dobro ljubi, njen jezik prelazi preko mog, uplicu se. Moje ruke se vise ne kontrolisu, prelaze preko sisa, idu ispod majce, pa se spustaju jos nize sve do ruba njenog minica. Njoj kao da je dosadila moja predigra, pa je zadigla suknju, tako da sam imao sve sto mi je trebalo. Njeno dupe, mekano, izbaceno. Kako me je to palilo. Polako sam joj skidao tangicu, kad je rekla: "Ne ovdje", "Hajdemo kod mene" jedva sam uspio reci izmedju poljubaca. Zakopcala je suknju i krenuli smo.

Nisam ni otkljucao vrata od stana, njene ruke su vec bile u mojim boksericama. Moj kurac je porasao u njenim rukama. Povlacila ga je gore dolje. I ona se uzbudila. Ulazimo u moju sobu ljubeci se, dolazimo do kreveta, legam je, skidam majcu. Ljubim je po vratu, ali ona zeli da vodi. Ok, nema problema. Ona je na meni. Skida majcu, brus ne nosi, njene bradavice velike sam primio ustima. Kratki uzdah uzbudjenja. Skida mi pantalone, kurac je vec u punoj snazi, ceka njene pokrete. Prvo ga malo lizne, onda ga uzme citavog u usta. Sisa ga, ljubi, uzbudjuje me vise nego ni jedna prije. Na domaku sam svrsavanja, ona to zna i nastavlja divljackim tempom, sve brze i brze. Napokon svrsavam, polizala je sa njega i poslednju kapljicu sperme, ali ne ostavlja ga odmah, jos malo ga lize. Onda ja preuzimam kontrolu, skidam je citavu. Pickica svjeze obrijana, samo ostavljena sredja linija, cisto radi reda. Ceka me, spustam glavu i pocinjem da je lizem, njeni uzdisaju me jos vise napaljuju, kurac je ponovo spreman. Nastavljam da se igram s njenom pickicom, ubacujem prst unutra, na sta je pocela glasno uzdisati. Svrsila mi je na facu. Sad je bila spremna. Podigao sam se, navukao kondom, i ubacio ga citavog. Jedva je docekala. Bila je napaljena do bola. Obavila me nogama i pripijala me sto je jace mogla u nju. Stenje, zeli jace, ubrzavam tempo, njena uska pica ga sve vise prima, osjecam kako ga steze, nastavljam da je jebem, divljacki, bas kao sto zeli. Podigao sam se i digao njene noge na moja ramena, jebem je i dalje, svidja joj se, stenje kao luda, ja je jebem, uzitku nema kraja. Svrsamo zajedno, lezem pored nje, ali ona ne zeli da se zavrsi tu. Opet ga uzima ustima, polako, pokusavajuci da mu vrati snagu.

Poza 69. Ona pocinje da ga pusi, polako, pa sve brze, ja skupljam njene sokove. Oboje smo spremni. Ona stavlja drugi kondom na njega, nabija se, prija mi to, a i njoj vidim. U pocetku polako, pa sve brze, njene sise poskakuju, drzim je za bokove i sve jace nabijam na njega. Nije zeljela da brzo svrsim, sisla je i okrenula mi ledja. "Niko me nikad nije jebao sguza" rekla je, i nije morala da ponovi, odmah potom ubacio sam joj ga polako. Boljelo ju je, ali je zeljela da nastavim. Usao je citav, guram ga polako, polako, sve jace i jace, ali nisam mogao vise, svrsio sam i izvukao ga. Legla je pored mene i jos neko vrijeme smo se mazili. Njene sise sam jos uvjek mesio, ali nismo imali snage za jos jedno uzbudjenje. Zaspali smo tako goli, jedno pored drugog. Sjutra ujutro se spakovala i otisla, od tada se cesto vidjamo i kresemo sve dok izmoreni ne legnemo i ostanemo tako nepokretni do ujutru.



Post je objavljen 24.07.2006. u 07:44 sati.