Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sexyralje

Marketing

Dječje spike

Malo starija komsinica


Moj prvi put desio se prije cetiri godine. Tada sam bio osmi razred, i kao vecina mojih vrsnjaka u to vrijeme sam ga znao izdrkati i po pet puta dnevno. Zivjeli smo u jednom malom mjestu. Moja mama je radila u fabrici. Imala je jednu dobru prijateljicu. Ta prijateljica je imala oko 22 godine ali je vec imala dvoje male djece. Taj dan dosao sam iz skole i nasao na stolu poruku "veceras ce doci Amila sa svojom djecom pripravice ti jesti i noci ce tu, pripazi kucu". Amila je bila mlada zena, sa velikim i lijepo oblikovanim guzovima i sa dobrim sisama. Vidjelo se da je zeljna kurca, muz joj je cesto bio na putu i znalo se desiti da ga nema i po mjesec dana. Cesto sam drkao na nju, zamisljajuci kako je jebem otpozadi, mijeseci joj sise. Ali to su samo bili snovi daleko od stvarnosti. Taj dan sam izdrkao pet puta misleci da cu se tako osigurati, da mi kurac nece biti dignut, dok je Amila tu. Ali vraga. Cim je usla pogled mi je pao na uske farmerice ispod kojih su se oslikavale tanga gacice, i velike sise lijepe bradavice. Kurac mi je stojao kao da nisam drkao citav zivot. Noc je brzo prolazila, djeca su joj zaspala, ja i ona smo sami ostali gledati satelitski program. Ubrzo na tv-u poslije ponoci poceli su sex clipovi u kojima jedna zenska uz muziku plese svlaceci sa sebe odjecu. Mislio sam da ce mi kurac eksplodirati. Ubrzo je prokomentarisala izgled zenske. Pitala me je da li mi se dize. Ja sam samo stidljivo klimnuo glavom. Ona se je osmjehnula i onda mi upita "da li bi zeleo gledati ovakav klip uzivo". Rijeci su bile suvisne, odmah je pustila laganu muziku i polako se pocela skidati i uvijati kao prava profesionalka. Nisam svojim ocima mogao vjerovati sta se desava. Velike sise je mijesila, a drugom rukom zavukla ruku u gace i pocela drkati. Ja sam izvadio svog kuronju dugackog negdje 16 cm i poceo drkati. Kad je pogledala moj kurac osmjehnula se. Ubrzo sam svoju spermu prolio po sebi. Rekla mi je da se presvucem, i da idemo spavati. Legao sam na veliki bracni krevet. Ubrzo je i ona dosla iz kupatila i rekla mi da ce spavati sa mnom da bezveze ne iskuplja posteljinu u boravak kad ima mjesta za obadvoje. Legi smo ugasili svijetlo. Bila je samo u grudnjaku i tangicama. Nakon pet minuta, polako sam zavukao ruku ispod deke i pronasao njezinu pickicu, svjeze obrijanu. Ona se je izmaknula i rekla "sta to radis". Ostao sam skamenjen. Pitao sam sta je bilo ono od maloprije. Rekla mi je da sam jos mlad za sex i da mi je htjela samo priustiti nezaboravno drkanje. Jako sam se zacrvenio ali sreca bio je mrak pa se nije vidjelo. Neznam ni kako sam pronaso hrabrost da joj kazem "ipak ja hocu da te jebem". Ona me je upitala da li sam siguran u to. Nisam nista odgovarao nego sam zavukao glavu ispod deke, skinuo joj gacice i zagnjurio joj jezik u picku. Pocela je lagano stenjati. Lizao sam joj picku. Odjednom se pridigla i rekla "hocu da se nabijam". Legao sam na leda. Kurac mi je stojao ravan kao bandera. Polako je sjela na njega, pritom je zaposlila moje ruke. Gnjecio sam joj velike lijepe sise. Dok se ona nabadala na moj kurac. Pocela je jako stenjati sto me je posebno uzbudilo. Nabila je jak tempo brzo se spustajuci i nabijajuci na moj kurac. Poceo sam svrsavati kao lud vristaci kao zivotinja. Prolio sam po kile sperme u nju. Legla je kraj mene njezno me poljubila u prsa i pozeljela mi laku noc.



Post je objavljen 22.07.2006. u 07:42 sati.