Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sexyralje

Marketing

Malo egzotike

Prvo iskustvo


Party je bila predivna i svi smo se tako dobro zabavljali. Iako smo maloljetni pili smo mnogo alkohola ali tako da smo svi jos bili pri sebi. Mama je trebala oko ponoci doci po mene pa nisam smjela previse popiti da nebi primijetila. Oko ponoci je pozvonilo na vratima i ja sam se iznenadila da vidim Anju, maminu prijateljicu. Rekla mi je da je vrijeme lose i da mama nije mogla voziti pa posto je njoj blize dosla je ona. Trebala sam prespavati kod nje. Za mene nista novo ni neobicno. Brzo smo stigle do njenog stana gdje je sama zivila. Ponudila mi je jos nesto da popijem a ja sam samo uzela vodu jer sam vec bila pripita. Sjela smo na sofu a ona preko puta mene. Uhvatila sam sebe kako joj posmatram noge ispod njene suknjice koja je prilikom sjedanja otisla na gore. Pricale smo tako o glupostima a i o cemu bi drugo, ja 16 a ona 31 godinu. Nije tu bilo mnogo toga o cemu bi nas dvije mogle pricati. Osjetila je da sam umorna i ponudila mi da se istusiram sto sam rado prihvatila. Otisla sam ne cekajuci pod tus. Voda mi je jako dobro prijala i odmarala me. Usla je u kupatilo kad sam vec bila gotova i donijela mi rucnik. Bila sam potpuno gola i nije me to smetalo jer je i ona bila zena. Pocela mi je ledja brisati a ja sam se prepustila dodiru rucnika. Sa jedne strane je to bilo brisanje kapi sa moje koze a sa druge strane njezna masaza. Sa zaprepastenjem sam shvatila da me to i uzbudjuje. Kao da je to osjetila, nastavila je da mi brise guzu i noge. Podrhtavala sam od uzbudjenja ali i od straha. Pitala sam se sta mi se to desava. Moja maca je bila sva mokra a bradavice su strsile kao da mi je bilo hladno. Sad vise nisam osjecala rucnik nego njene ruke na sebi kako me njezno kao niko do sada miluju. Prelazila je rukom preko mojih sisica i polako kruzeci se spustala sve nize i nize. Druga ruka mi je milovala guzu sto me je stvarno napalilo. Zeljela sam vristati ali sam se bojala. Bojala sam se onoga sto slijedi. Stajala sam tako iscekivajuci sta ce se dogoditi. Tijelo mi je drhtalo i gorilo od zelje. Mislim da sam se i bojala da ce prestati sa milovanjem. Zelila sam to. Stidila se svojih osjecanja i svega ali sam molila boga da ne prestane. Njeni dugi nokti su me grebali njezno po guzi dok je drugom rukom polako i njezno milovala moj stomak. Nesvjesno sam stojeci rasirila noge i ponudila joj moju vec sada uzarenu macu.

Nastavila je i polako ulazila rukom u moje medjunozje. Jezikom mi je lizala uho dok mi je rukama priredjivala najljepse trenutke u zivotu. Kad me je dodirnula po maci svrsila sam tako grcevito da me je morala drzati da ne padnem. Kad je osjetila da sam bila gotova uzela me je za ruku i tihim promuklim glasom mi rekla "Dodji". Vodila me je kao slijepca jer sam jos bila kao drogirana. Uvela me je u spavacu sobu i njezno me spustila na krevet. Pocela je ponovo da me miluje i ljubi po cijelom tijelu tako da sam brzo opet bila spremna za novi orgazam. A onda se spustila medju moje noge i rasirila ih potpuno. Lizala mi je koljena, bedra, sve vise se priblizavala mojoj sada vec vreloj mackici. Njezan, vlazan dodir jezika po mom nabreklom klitorisu i bila sam gotova. O boze koje je to svrsavanje bilo. Grcila sam se jecala i uzdisala misleci da cu umrijeti. Podigla se na koljena i upita me "Zelis li i ti mene" ne znam ni sto sam joj odgovorila a ona se pocela skidati. Njene velike grudi su iskocile iz grudnjaka a ona je uzela moju ruku i milovala ih sa njom. Postajala sam sve hrabrija i hrabrija tako da sam za kratko pocela da je sama milujem. Uzdisala je stavljajuci mi do znanja da joj to prija i time me jos vise ohrabrila. A onda sasvim iznenada me je uzela rukama za lice i poljubila me zavlaceci njen jezik meni u usta. Lagano mi je pritiskala glavu na dole do grudi, do stomaka, i jos dalje. "Polizi me sreco" rekla je i rasirila noge. Nisam se protivila jer nisam ni znala sto radim. Jednostavno je upravljala sa mnom kao da sam marioneta. Stavila mi je njenu vec uzarenu macku na usta i trljala ju o moj jezik. A onda je postala grublja i pritisnula me jace. Osjetila sam kako se grci i svrsava mi u usta. Lizala sam njene sokove i uzivala u svemu. Tu noc sam svrsavalo po ko zna koji put dok me je ona uvodila u cari vodjenja ljubavi sa zenom. Da to nije bio sex, sex je sa muskarcem, mislila sam do tada, to je bilo nesto lijepo i njezno nesto sto do ludila dovodi ali na neki ludi i poseban nacin. Ne treba da ti kazem da su od te noci muskarci bivali sve rjedji gosti u mom krevetu, jer su zene zauzimale sve cesce to mjesto.

Hvala na paznji. Jedna lezbejka koja se i danas boji priznati to!


Post je objavljen 21.07.2006. u 14:39 sati.