Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sexyralje

Marketing

E-mail

E-Mail


Ovaj sam mail primiood Lepe pred neko vrijeme... svidjelo mi se....

Upadam ti u ured...
Duga ravna plava kosa pada preko grudi koje iskaču ispod uske,bijele košulje,a prćasta guza mi savršeno izgleda u uskoj crnoj suknji ispod koljena... Na nogama crne štikle na visoku igla petu...

Jako si ljut na mene što sam došla,imaš puno posla,kažeš da ti smetam.

Da te malo oraspoložim,podižem suknju,raširim noge,stavljam ih čvrsto oko tvoga struka i sjedam ti u krilo,ljubim te...
Jednom rukom me držiš za vrat,drugom mi otkopčavaš košulju.
Ljubiš mi sise,vadiš ih van iz grudnjaka i ližeš mi bradavice,počneš ih gristi,a ja ti stenjem na uho.......jače....aahhhh......

Probam se odmaknuti,ali ti me samo čvrsto povučeš natrag.

Ruke ti se spuste na moja čvrsta bedra.
Stišćeš ih toliko jako da mi ostaju masnice...
Daješ mi svoje prste da ih ližem,guraš mi ih u usta, dok nisu potpuno mokri od moje sline.
Zavlačiš ih pod suknju....ja se malo podignem i naprčim,a ti mičeš tanku crnu traku od tangica i guraš prste u moju guzu....prvo polako pa sve brže,sve jače.... mmmmmm.....
Stenjanje mi postaje sve glasnije,od boli te grizem po vratu,ramenu,jako.....

Odmakneš me od sebe,vidiš mi u očima da uživam.

Prestaješ....skidaš mi do kraja i košulju i suknju.
Ostajem samo u tangama i grudnjaku,na štiklama....
Naguziš me preko stola,skidaš remen sa hlača....još si ljut na mene....
Počneš me tući po guzi,govoriš da sam jako zločesta i da te nisam smjela smetati dok radiš....već se vide crveni tragovi.... Ali ne želiš prestati....
Moje stenjanje prelazi u viku,pa me povučeš za kosu.
Zabacujem glavu,a ti mi opališ šamar i kažeš da budem tiho. A ja nemogu biti tiho....
Molim te da mi daš svoj veliki,tvrdi kurac,jebeno ga želim.... Ne daš mi,kažeš da nisam zaslužila.

.......sve ću napraviti samo da mi ga daš........

Sjedaš me na stol,a ti se sjedneš u fotelju nasuprot mene.... Hoćeš vidjeti kako se sama igram....

Mazim svoje velike sise,gnječim ih sve jače...
Skidam tange,raširim svoje duge noge,a ispred tebe je moja pičkica,potpuno gola,glatka.... Vidim ti po faci da ti se sviđa.
Raširim ju jednom rukom,a drugom ju trljam.......mmmmmmmmmmmmmm.....kako mi paše....
Oblizujem si usne i zabacujem glavu prema natrag,zamišljam tvoj jezik u sebi,pa počnem gurati prste u pičkicu,prvo jedan,pa onda i drugi. Guram ih duboko,jako.

Ti samo sjediš i gledaš....ne komentiraš ništa,ali vidim ti po hlačama da si se napalio.

Tako sam vruća.....sve curi iz mene po tvom stolu....pokušavam to sakupiti prstima,razmazujem te sokove po bradavicama,pa ih ližem...uživam....
Treba mi još samo malo da svršim......aaaaaaaaaaaahhhh....

Sekundu prije nego što svršim,mičeš mi prste i govoriš da se izvolim obući,da te čekam doma i da ni slučajno ne završavam bez tebe....
poslušam te.

Jedva čekam da dođeš doma....


Post je objavljen 20.07.2006. u 08:32 sati.