Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/horselover

Marketing

AKROBATSKO JAHANJE (VOLTAŽIRANJE)

Evo sad sam prešla na malo vedriju temu od zlostavljanja...a to je gimnastika na konju tj. Akrobatsko jahanje (voltažiranje). To je tema o kojoj nikada nisam pisala i mislim da malo ljudi za to i zna.
Kao što sam i rekla to je gimnastika na konju. Konj prikladan za akrobatsko jahanje mora biti staložen i opušten na lonži. Konja također mora imati dobro zaobljena čvrsta leđa i dakako miran i pouzdan temperament . Akrobatsko jahanje je timski sport u kojem se nagrađuje timski rad grupe.
Ekipa za akrobatsko jahanje ima 12 članova. Osim lonže i biča, za voltažiranje potrebna je specijalna oprema.
Ja to nikada nisam vidjela uživo i htjela bih ako je netko to gledao uživo ili čak isprobao da mi kaže doživljaj...jer me stvarno zanima...
Uživajte...pusa



Image and video hosting by TinyPic



Post je objavljen 10.07.2006. u 00:25 sati.