Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poznateface

Marketing

Anita Schmidt, glumica

Anita Schmidt
OSNOVNI PODACI
ime: Anita
prezime: Schmidt
spol: žensko
datum rođenja: 13.06.1960 u Osijeku
zanimanje: glumica
trenutno prebivalište: Osijek



ANITA SCHMIDT
Rođena sam na vlastitu inicijativu 13. lipnja 1960.
Akademiju upisala 1979. i prvo zapamtila riječi profesora Šove: “Svima figa u džepu!”

Prvi put na scenu se popela kao jedna od Vještica u Shakespeareovoj tragediji čije ime ni za potrebe ove biografije ne namjeravam izgovorit’.
1983. dobila diplomu na kojoj je krasnim slovima pisalo da sam diplomirana glumica. Trik je u tome da taj certifikat loviš i dokazuješ do kraja života. U prvim koracima i “uvlačenjima” pod tuđe kože i lica, jako su mi pomogle Magdalena (Dom Bernarde Albe, senora Lorce), Žena (Igra gazde Becketta) i Nene (Večeras improviziramo Pirandella). Zahvalna sam tim curama, bez njih ne bi dalje mogla. Ponajbolje sam se osjećala s Krležom (Anka u Kraljevu); Čehovom (Natalija Ivanovna, Tri sestre); opet s Beckettom (May, Koraci); Špišićem (Petra, Godina dobre berbe); Frielom (Agnes, Žetveni ples); Zajecom (Ibru, Svinje) i Dostojevskim (Generalica Jepančina, Idiot), Shakespeare (Lady Macbeth, Macbeth).

Imala sreću kopati po sebi (i svim tim ženama) s Georgijem Parom, Marinom Carićem, Zlatkom Svibenom, Ozrenom Prohićem, Leom Katunarićem, Milanom Živkovićem, Petrom Večekom, Želimirom Mesarićem, Želimirom Oreškovićem, Joškom Juvančićem...
Lutala i po drugim scenama (HNK Zagreb, Hrvatsko kazalište Pečuh, Gradsko kazalište “Joza Ivakić” Vinkovci) i off-grupama (STUC Osijek, Tv miniteatar Osijek).

Snimila tri filma. Plivam, mačujem, sviram glasovir. Kuham i uživam. Sretna sam. Jer, ‘ko to može platit’ – ovaj posao.
HNK Osijek


Anita Schmidt
Anita Schmidt

Rođena sam 13. 06. 1960. u Osijeku. 1979. upisala Akademiju dramskih umjetnosti (Područno odjeljenje Osijek) u klasi Fabijana Šovagovića. Diplomirala 1983. godine i ušla u stalni angažman Hrvatskoga narodnog kazališta u Osijeku. Osim u matičnom kazalištu nastupala sam u produkcijama HNK Zagreb, Hrvatskog kazališta u Pečuhu te drugim off-produkcijama. Završila sam i srednju muzičku školu – odsjek klavira. Aktivno govorim engleski i njemački jezik. Bavim se sportom, posebno plivanjem. Kazalište: Magdalena (Lorca: "Dom Bernarde Albe"); Žena (Beckett: "Igra"); Dona Elvira (Ivanac: "Odmor za umorne jahače"); Nene (Pirandello: "Večeras improviziramo"); Natalija Ivanovna (Čehov: "Tri sestre"); Grobar (Shakespeare: "Hamlet"); May (Beckett: "Koraci"); Ist (Vujčić: "Crkveni miš"); Petra (Špišić: "Godina dobre berbe"); Agnes (Friel: "Žetveni ples"); Udana žena (Hare: "Plava soba"); Anka (Krleža: "Kraljevo"); Ibru (Zajec: "Svinje") TV: Tv-drama "Gospodski život Stipe Zvonareva" Film: "Đuka Begović", "Srce nije u modi", "Kraljica noći"
Osijek HNK Osijek film.hr


Post je objavljen 09.07.2006. u 22:47 sati.