Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poznateface

Marketing

Anita Baturina

Anita Baturina
OSNOVNI PODACI
ime: Anita
prezime: Baturina
spol: žensko
datum rođenja: 01.06.1953 u Splitu
zanimanje:vlasnica restorana
slava: Miss Teen Jugoslavije (1970)
trenutno prebivalište: Tribunj
veza: Ante Gulin r.06.01.1953 (od 27.07.2000-)
1.suprug: Mišo Kovač (1973-1996)
sin: Eduard "Edi" Kovač (r.03.06.1975-09.04.1992 u Zagrebu)
kći: Ivana Kovač (r.1977)
Gloria 2001., kolovoz, broj: 345
Gloria 2001., kolovoz, broj: 345




Anita Baturina: i nakon Miše vjerujem u ljubav
Anita Kovač, bivša supruga Miše Kovača, ispričala nam je kako gleda na početak kćerine glazbene karijere, zašto se iz Tribunja više ne namjerava vratiti u Zagreb i što čini čarobnom njenu drugu ljubavnu priču

Splićanima nikad neću biti omiljen pjevač jer sam im pred nosom uzeo najbolji komad koji se rodio u tom gradu, znao je u šali komentirati Mišo Kovač svoju vezu s fatalnom miss Jugoslavije Anitom Baturinom u koju se do ušiju zaljubio davne sedamdesete, za svog nastupa u Splitu. Na taj je koncert Anita stigla u pratnji prijateljica, a čim se pojavila u dvorani, svima je zastao dah. Ipak, ona je bila Miss Jugoslavije 1970., gimnazijalka koju je čekala blistava karijera. Režiseri su joj nudili filmske uloge, modni skauti otimali se za fatalnom plavušom, pozirala je na naslovnicama svih tadašnjih novina, nosila modne revije na terasama najelitnijih dalmatinskih hotela... Iako te večeri nije stigla na koncert Miše Kovača, večer je provela u njegovu društvu, no prilično suzdržana. Mišo je, naime, već bio oženjen, a reputacija osobe za kojim je ludjela svaka žena za Anitu je bio dovoljan razlog za distancu. Kad se prisjeća tog vremena, reći će da su granicu između ljubavi i prijateljstva prošli potpuno slučajno, nekoliko mjeseci nakon prvog susreta, kad ju je Mišo vozio kući. U zavoju joj je slučajno dodirnuo ruku i taj je dodir uzburkao strasti. Nakon dvije godine par se oženio, ubrzo im se rodio sin Edi, potom i kći Ivana. Živjeli su u Zagrebu, u luksuznom stanu na Gornjem gradu, proputovali gotovo čitav svijet, a medije su hranili pričama o mirnom obiteljskom životu bez trzavica i afera.

Edijeva smrt
Slika o idealnoj obitelji trajala je sve do početka 90-ih kad im je u ratu stradao sin Edi. Priču o tome što se točno dogodilo i kako se raspala jedna obitelj Mišo Kovač nikad nije ispričao do kraja. No, nakon dugog nagovaranja Anita Kovač pristala je na razgovor za Tenu. Dočekala nas je na vratima svog restorana u centru Tribunja, mjestu u kojem je godinama ljetovala s obitelji, a u kojem se skrasila nakon rastave. Dok smo je promatrali odjevenu u uske lanene hlače i seksi košulju, pomislili smo kako je moguće da je za nju vrijeme stalo te da godine i osobna tragedija nisu ostavili puno traga na njoj.
- Ljudi me često pitaju kojim se kremama mažem, kako uspijevam pobijediti celulit i jesam li napravila neku plastičnu operaciju - komentirala je Anita i otkrila da je njezin izgled samo rezultat sređenog unutarnjeg života.
- Kad se dogodila obiteljska tragedija, kad je poginuo naš Edi, obitelj se raspala. Mišo se povukao u sebe i počeo uzimati enormne količine tableta za smirenje. I ja sam mjesec dana bila na tabletama, nakon čega sam se osvijestila i rekla si: "Tako više ne ide!" Okrenula sam se duhovnom, Bogu koji mi je mjesecima davao odgovore na sva pitanja i pomogao mi da ostanem normalna. Osim toga, upoznala sam sebe, svoje vrijednosti i lakše podnijela sve što se oko mene događalo. A nije bilo lako. Posebno kad je moj odvjetnik došao do povijesti bolesti našeg sina. Za razliku od papira što smo ih mi dobili, a u kojima je stajalo da je naš sin Edi umro od prostrijela glave, takvog da bi na kraju mogao živjeti, prava je verzija bila drukčija. U tim je dokumentima pisalo kako je Edi umro od sepse izazvane velikom količinom bakterija u organizmu. Bio je sedam dana u komi i umro je u velikim bolovima. Danas kad ga nema, mogu reći da se sigurno nije sam ubio i da je, po mom mišljenju, bio dio neke političke igre. Kakve, ne znam, i to je ono što i mene i Mišu kao roditelje boli. Mišo se želio osvećivati, tražiti pravog krivca, no ja sam mu savjetovala da to ne čini jer svakome će se vratiti milo za drago.

Kobna astrologinja
Osim te tragedije, javnost je u to vrijeme šokirala i vijest da je Mišo Kovač napustio obitelj i sreću pronašao u zagrljaju druge žene. Radilo se o astrologinji Silviji Conte-Calvi Marković koju je upoznao slučajno i u kojoj je vidio osobu koja će mu ponuditi mir nakon obiteljske tragedije.
- Mišo je samo otišao iz našeg stana. Kad sam ga pitala kamo ide, rekao mi je jedino da odlazi. Istog poslijepodneva javila mi se poznanica i rekla mi da ga je vidjela kako se ukrcao na trajekt za Brač s dotičnom damom. Ivana i ja bile smo šokirane. Nakon nekoliko dana, koliko mi je trebalo da ga dobijem telefonom, Mišo i ja smo se našli u motelu Plitvice na zagrebačkoj obilaznici. Dok smo sjedili za stolom i dok sam ga gledala, mogla sam jedino reći kako ne vjerujem da mu se to dogodilo. Mišo je samo kratko izustio: "Eto, dogodilo se." Meni se to nikad ne bi dogodilo, pomislila sam i otišla iz motela. To je bio kraj naše ljubavi.

Problemi s kćeri
Mišo je tog poslijepodneva ostao s njihovom srednjoškolkom Ivanom i predao joj ključeve stana na Gornjem gradu u kojem je ostala živjeti sama. Anita se odselila u Tribunj, a Mišo je tada živio na nekoliko adresa. Kako to obično biva, Mišina se ljubimica zaljubila u pogrešnog dečka, liječenog narkomana uz kojeg je i sama počela konzumirati droge.
- Jednom je Ivana s tim dečkom doputovala u Tribunj i, čim sam je vidjela, shvatila sam da nešto nije u redu. Bila je izrazito mršava, izgubljena. Iste sam večeri nazvala Mišu i rekla mu kako sumnjam da se Ivana drogira. Umjesto zabrinutosti oca, s druge sam strane čula netipičnog Mišu. Rekao mi je da ne izmišljam, pitao me što imam protiv nje i molio me da ih pustim na miru. No, Anitina se intuicija pokazala točnom i uskoro je otkriveno da je Ivana heroinska ovisnica koju je trebalo hitno spasiti. Posebno kad se predozirala velikom količinom tableta za smirenje. U Ivaninu spašavanju važnu je ulogu odigrala tadašnja Mišina djevojka, a danas supruga Lidija koja je, vidjevši beživotno Ivanino tijelo, pozvala hitnu pomoć i time je izvukla.
- Ivana je tada provela mjesec dana na odvikavanju u zagrebačkoj bolnici Sestara Milosrdnica na odjelu kod doktora Sakomana. Dok se liječila, rekla sam Miši da nakon izlaska iz bolnice ne smije doći ni k meni ni k njemu i da je za njezin spas jedino rješenje komuna. Mišo je bio pomalo zbunjen, primio bi je k sebi da mu nisam zaprijetila i doslovno mu naredila da u roku dva dana potegne sve svoje veze i nađe mjesto u komuni. Znala sam da je za nju to bilo jedino rješenje i da joj ne smijemo dati mogućnost povratka na ulicu.

Nakon odvikavanja
Kad je izašla iz bolnice, Ivanu je istog poslijepodneva Lidija dovela u Tribunj iz kojeg je mala idućeg jutra otišla na Čiovo. Anita se tog dana sjeća kao da je bio jučer opisujući kako je njezina jedinica plakala, kumila i molila da ne ide u zatvor, kako je nazivala komunu.
- Sva se tresla, plakala, vikala na mene... Koliko god mi je bilo teško, znala sam da je za nju to jedini spas. Nakon šest mjeseci poželjela je izaći, Mišo joj je htio popustiti, no ja sam opet presudila da mora ostati. Rekla sam da ću joj pobacati sve stvari koje ima. Dok sam to izgovarala, sjetila sam se svoje mame koja je to isto govorila dvadeset godina prije kad sam joj rekla da ću se udati za Mišu - komentirala je uz smiješak Anita i ponosno dodala kako je baš zbog njezine odlučnosti i sigurnog stava Ivana dobila svoju najtežu životnu bitku.
- Danas je krasna djevojka, stvarno sam oduševljena njome. Vjerujem joj, bez obzira na sve, i više od sto posto. Ona se izgradila u komuni, otkrila mnogo skrivenih talenata, zaista je divno stvorenje. Ima super posao i moram vam priznati da sam se ugodno iznenadila kad sam čula kako pjeva - ispričala je Anita pokazujući Ivanine slike s jednog od nastupa u srednjoj muzičkoj školi.
- Uopće nisam znala kakva boju glasa ima. Kad mi je poslala snimku dueta s tatom, bila sam ugodno iznenađena. Oduševljena sam njezinim glasovnim mogućnostima, ona se mora baviti glazbom - komentira Anita kao ponosna mama. Uz to, znalački je prokomentirala i novi album svog bivšeg supruga koji se često sluša u njezinu restoranu.
- Kad gosti zatraže Mišine pjesme, rado ih im pustim. Ovaj posljednji album me oduševio, to je opet onaj stari Mišo. Više mu glas nije tmuran kao iz bunara, već je opet vedar i optimističan.

Ljubav u pizzeriji

A taj je optimizam i vedrinu najvećoj pjevačkoj zvijezdi bivše Jugoslavije dala njegova mlađahna supruga Lidija o kojoj je Anita tijekom našeg razgovora imala samo riječi hvale.
- To je jednostavno tako. Stvarno joj želim sve najbolje u životu, naravno uz Mišu. Po njihovu ponašanju zaključila sam da se vole i to je najvažnije. Ništa joj ne zamjeram i drago mi je što je uz njega - rekla je iskreno što nas i nije toliko začudilo s obzirom na to da je i Anita našla drugu sreću na ljubavnom planu. Kad je prije desetak godina, s nešto ušteđenog novca što joj ga je Mišo godinama davao, krenula u tribunjsku kuću, dobivenu rastavom, nije ni znala da će život ipak biti milostiv prema njoj.
- Ova je kuća bila vikendica koju smo Mišo i ja pretvorili u pizzeriju. Kako smo pokrenuli biznis, tako smo ga nakon tri sezone zatvorili. Tada nam se to više nije radilo. Kad sam, nakon dvanaest godina pauze, ponovno otvorila kuću, u nju sam uložila svu ušteđevinu i počela ispočetka. Među ostalim, morala sam pronaći osoblje i u tome mi je pomogao prijatelj koji je poznavao Vinka Gulina i preporučio ga kao najboljeg pizza majstora. Vinko je odmah počeo raditi, dolazio je svaki dan, a sedmog mi se dana upalila neka čudna lampica. Ne mogu si to objasniti, ali činilo mi se kao da sam ponovno živa. Zaljubila sam se u minuti. No, kako u tim godinama priznati ljubav, tko to treba prvi napraviti i je li pravi trenutak za to? Jednostavna, iskrena i pričljiva Anita iskoristila je pravi trenutak i priznala osjećaje.
- Vinko i ja smo jednom tako krenuli na magareće utrke. Dok smo hodali prema centru, pogledala sam ga i rekla mu: "Vinko, ja sam se u vas zaljubila!" - I ja u vas - odgovorio mi je. Bili smo zaljubljeni jedno u drugo, a još smo si nekoliko dana govorili vi. Ipak sam mu bila šefica - prisjeća se uz smijeh Anita.
I premda je Vinko tada bio oženjen, ljubav je pobijedila. Anita i Vinko nisu se oženili, ali godinama žive zajedno u ljubavi jednako jakoj kao prvog dana. Njihovu je ljubavnu priču blagoslovio i Mišo, koliko god to nestvarno zvučalo za tradicionalnog Dalmatinca. Anita je pak intuitivno shvatila kakva je Mišina družica Lidija i prihvatila ju je od prvog dana.
- Mi odrasli smo se ipak nekako složili i prihvatili međusobno svoje odabire. No, s Ivanine je strane bilo dosta negodovanja i problema. Trebalo joj je vremena za sve to, no kako je sazrijevala, vidjela je da je okružena ljudima koji je vole. Čini mi se da je na kraju iskreno prihvatila i Vinka i Lidiju - zaključila je Anita i u šali dodala kako će povećalom kojim je Ivana promatrala njezin i Mišin ljubavni život i oni uskoro promatrati njezin. Jer, takva cura, po maminim i tatinim riječima, zaslužuje samo princa na bijelom konju. Tena broj 381, 19.6.2006 - poznati

Updated: 13.07.2006

Post je objavljen 09.07.2006. u 22:02 sati.