Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

U iščekivanju...

I tako dok čekam ponedjeljak da napokon počnem raditi kao trećina mojih prijatelja,vrijeme ubijam a kako drugačije nego od kave na kavu...pa ipak,odlučila sam da neću kao i prošlo ljeto totalno zapustit svoje moždane stanice,pa sam se bacila na čitanje kjiga. Zaista se ne bi htjela dovest u situaciju ko i prošle godine,nakon ljeta morala sam odlučiti u kakvu boju ću pofarbat zidove u svojoj sobi...nakon 20-ak minuta morala sam popit tablete za glavobolju...od previše razmišljanja,ne? Hm,zbilja sam skužila da mi je na početku svake školske godine takav problem naučit dvije stranice u bilježnici...nevjerojatno kolko se čovjek u samo tri mjeseca može proglupit.Žalosno,ali istinito.
A,moji starci su jako sretni što ću ovo ljeto i imat poso...''Sad ćeš bar naučit cjenit lovu.'' Naravno da im to nisam rekla,ali imaju pravo...a ja sva sretna što će otić dvadeset dana prije mene na more...zaletit ću se na možda tjedan dana...ne znam,imam neke planove ovo ljeto...htjela bi otić u Pulu na pulski festival Viva la Pola,od 10.-12.8. Nastupaju:Analena,Lollobrigida,Debeli Precjednik,Six Pack i još neke mlade punk skupine iz okolnih zemalja. To bi bilo ludilo,pa čak i imam ljude koji bi išli sa mnom,srećom stariji su od 18,pa će starce biti lakše nagovorit. Htjeli su me pustit na reggae fest u Puli,ali NEMAM ŠATOR!!! Nema veze ,sljedeće godine...
E,a ako ima onih koji ne žele baš skroz ''mozak na pašu'' ,evo vam nekoliko knjiga koje bi trebalo pročitat:

1)Jana Frey;''STRMOGLAVI PAD'' –''...nikad nisam ni pomislila da bi mi se takvo što moglo dogoditi. Nisam baš toliko glupa. S trinaest sam godina čitala Mi djeca s kolodvora ZOO ,a naposlijetku,svatko dobro zna da je droga zadnje smeće. Pa,ipak,dogodilo se. Meni se dogodilo...''

2)Thomas Harris;''HANNIBAL,CRVENI ZMAJ'',odlična krimi proza. Naravno po ovim knjigama je snimljena trilogija o dr.Hannibalu Lecteru. Ali meni je uvijek veći doživljaj prvo pročitat knjigu,a onda pogledat film.

3)Sophie Kinsella;''ŠOPINGHOLIČARKA U INOZEMSTVU,ŠOPINGHOLIČARKA SE UDAJE,ŠOPINGHOLIČARKA IMA SESTRU'',meni najdraža knjiga ovog žanra. Becky Bloomwood mlada je Engleskinja,duhovita i snalčažljiva...ali obožava šoping i jednostavno ne može odoljeti ničemu u izlogu i već je toliko puta zaglibila u minusu...knjige su brutalno zanimljive i znala sam se toliko puta nasmijat njezinim situacijama. Becky je lik zbog kojeg sam počla simpatizirat šopingholičare. Obožavam Becky!!Pročitajte!


Image Hosted by ImageShack.us
Trenutno se ne mogu sjetit više nijedne,jer sam ih toliko pročitala,ali stavit ću kad se sjetim!!!

4)Dave Pelzer;''DIJETE ZVANO ''ONO'',autobiografija. Stravično svjedočanstvo o jednom od najgorih slučajeva zlostavljanja djeteta u povijesti Kalifornije. Ovo je knjiga nad kojom sam sinoć plakala do jutra. Ni sami ne znate koliko ste sretni u životu. Molim vas,pročitajte ovu knjigu. Molim vas...

''...u blagovaonici je majka postavila crvene svijeće različitih veličina na vrh cijenjenog hrastovog ormara. Kad je završila,svaka je soba u našoj kući imala blagdanski ugođaj. Oko naših prozora u spavaćoj sobi bile su postavljene božićne lampice. Svake bih noći zaspao gledajući mekanu , šarenu svijetlst božićnih lampica što su se palile i gasile...


...stišćući mi ruku,majka ju je držala na narančasto-plavom plamenu. Činilo se da će mi koža eksplodirati od vrućine. Mogao sam pomirisati spržene dlake spaljene ruke...zatim mi je zapovijedila da legnem na plamen tako da može gledati kako gorim. Odbio sam plačući i moleći. Gledao sam plamen moleći da nestane plina...''


Post je objavljen 09.07.2006. u 16:44 sati.