Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jja

Marketing

Sve je nase...pa i bakterije

Kupila sam La Roche Posay termalnu vodu i to ono pakiranje od 300 ml, velicina boce dakle kao klasicna boca laka za kosu. Ne volim kad se moja kozmetika koristi bez pitanja. Kad me se pita, s izuzetkom par stvari, dajem rado. Izuzetak su maskara, olovka za oci, spuzvice kojima se nanosi sjenilo oko zjenice oka, ruz. Ali svu vrstu preparative, pa rumenila, pa lakove, pudere, korektore, moze. Pogotovo zatecena sam kad mi krene maskaru isprobavati osoba koja redovno par puta godisnje ima konjuktivitis. Dakle ne hvala - bakterijama, bilo tudjim bilo mojim. Zato maskaru mijenjam svakih 3-4 mjeseca (stari savjet oftamologa) bez obzira potrosena ili ne. Kremu za lice isto nakon sto je max. pola godine bila otvorena. Sigurno ste primjetili nove oznake na kozmetickim proizvodima, no o tome cu detaljnije drugom prilikom.
One kazu koliko se s proizvodom mozete druziti nakon sto ste ga otvorili. Datum koji je obicno otisnut negdje na poledjini ili dnu proizvoda je onaj koji nam kaze, kad i neotvoreni proizvod vise ne smijemo koristiti, dakle pazite na ovaj simbol


Jos savjeta: kreme u teglici izgledjau slatko ali su NAJPODLOZNIJA vrsta pakiranja za unjeti bakterije i prljavstinu u kozmetiku, osim toga takvo pakiranje dopusta najvise zraka u proizvodu a to znaci da ce neki proizvodi jako brzo nakon otvaranja biti nedjelotovrni. Birajte tube i bocice na stiskanje (sistem tekuceg sapuna).

Kozmetiku cuvati od izvora svjetla, sunca i vlage. Tamne bocice bolje cuvaju proizvod od svijetlih. Pazite se kozmetike bez konzervansa, takva se u pravilu pokvari u roku od tjedan dana.
Dakle da se vratim na pocetak price, nasprica se ta moja prija "lakom za kosu" i izadje prenerazeno iz kupaone, da kako si je sad upropastila frizuru, jer se pospricala termalnom vodom. Ja NIKAD ne koristim lak za kosu i nisam kriva sto tudju kupaonu smatra samoposluzivanjem.
Nekoliko dana kasnije - hop, krvave oci, reze me, suze curkom cure, krmezlji koje u pravilu nikad nemam - odjednom su tu. Imam deadline za jedan tekst, radim. Kad je postalo nepodnosljivo, muzic me doslovce prisili da odemo na hitnu. Zakljucuju - virusna upala oka. Daju mi kapi, neku mast i mnostvo divnih savjeta. Na stranu cinjenica da sam osoba koja ORGANSKI NE PODNOSI ista u oku, pa kad mi prilikom voznje bike-a musica uleti u oku, padam s istog. Konzekventna ne? Dakle iz 9. pokusaja uspjevaju mi zakapati oko, jer majstorica u onoj milisekundi u kojoj kap leti prema oku, zatvori oko. Svaki put. Dolazim doma, vrtim film unatrag, ona moja prija mi je nedavno spominjala opet neke probleme s okom. Ne voli svoj posao, pa razumljivo jedva doceka da doktor ima razlog ostaviti ju par dana na bolovanju. I gle cuda pocetkom proslog tjedna je bas tamo i bila. Zovem ju jutro i pitam bijesno (kad sam bijesna muzic kaze da zvucim tiho, smireno i prijetece) jel slucajno probala moju maskaru. U glasu mi prepoznaje da sam jedva frendly raspolozena i uz malo simo tamo kaze da je. I da mi nije rekla jer zna moj stav o tome nono Govorim - ti si meni draga (cinjenica je da se znamo kratko i da kod mene traje malo duze da mi ljudi postanu VRLO dragi ali kad se to dogodi za njih bih ucinila sve), ali meni nije dosta s nekim popiti dvije kave i zakljuciti kako smo dozivotni prijatelji. I ocekujem barem u toj pocetnoj fazi, dok se jos "njuskamo" da se pazi na granice zar ne? No oni koje smatram svojim PRIJATELJIMA, oni su povlastena kategorija i smiju puno. Recimo smiju mi ko neku noc doci nenajavljeno (da da zivim u drzavi gdje se privatno za sve najavljuje i rade se termini i za obicne dnevne kave) oko ponoci, radni dan bez da ista pitam, izgrlim ju izljubim, posjednem na sofu, muzic se oblaci i ide nam na benzinsku 2 ulice dalje po slatkac jer zakljucuje da bi zenske to sad trebale cerek i pustam ju da nesuvislo prica sat vremena i pokusavam poloviti dijelove price. Onda joj dam svoju pidjamu, ususkam ju i ujutro ju odvezem doma i jos joj kupim stvari za dorucak. Eto, da bi se do tog stadija doslo, trebamo ipak prvo nesto proci zajedno a ja to sa ovom osobom jesam. I tocno znam sto bi za mene ucinila. Mogu reci prvo pravo prijateljstvo otkad sam dosla iz Hrvatske. Je, ali to s ovom maskara-pozajmusom nisam jos stigla izgraditi, a po svoj prilici niti necemo. Dakle kazem joj, najmirnije sto mogu, ako ikad vise uzme bez pitanja nesto iz moje koz. torbice, da cu se osjecati prisiljena nalaziti se s njom samo na nekim javnim mjestima. Odlazim u kupaonu i tuzno bacam svega 4 tjedna staru HR maskaru. I cudim se kako lose odgojeni ljudi mogu biti. U zivotu nisam, bilo tajno bilo javno isprobavala TUDJU kozmetiku. Ako me bas zanima kako neki parfem mirise, zamoliti cu vlasnicu da mi malo posprica zapesce i ako kaze da radije ne bi, postujem. U parfumerijama ne isprobavam nista na licu. Nego gledam nijanse na ruci. I izadjem na dnevno svjetlo. No vidim da zenske bez pol frke mazu usta, onako iznutra i tako valjda 50-ak razlicith osoba na dan.

Kistovi
Koje kistove imate? Cak ni najkvalitentija kozmetika sa LOSIM kistovima nece dati svoj puni potencijal. U fazi sam kupnje kvalitetnih kistova - nesto u cemu cu nadam se uzivati nekoliko godina. Preporuceni su mi:
1.Bodyshop-Face and Body Brush 24,50 sinteticke, dovoljno cvrste ali ne i grube
2.Chanel (ali ne svi kistovi) Eyeshadow 1, 2 i 11, te Blisu cetka, Powder cetka, ostale nisu nista posebno
3.Laura Mercier-sve cetke jako dobre
4.M.A.C. izbori preko 30 kistova cetke traju zauvijek

Mislim otici ovih dana do Douglasa i pocastiti se necime. Revlon navodno ima dobre a povoljne kistove (8 eura) ,
zagledala sam si zapravo Chanelov kist kao i njihove puderaste papirice, za matiranje T-zone ljeti, a od ljudi koji se profesionalno bave makeup-om sam dobila tople preporuke za Bobbi Brown cerek za one koji imaju viska novaca i traze kvalitetu, preporucam
da Vinci, po kistu oko 40 eura ali eto bar cete imati nesto zajednicko s profesionalcima.
Kad smo vec spominjali bakterije - kist se treba redovito prati, recimo ja ga operem jednom mjesecno u nekom blagom samponu, dobro isperem, stavim regenerator (kistovi sa pravom dlakom) osusim na zraku. Kao nov. Jer se nakupi sto sminke, sto masnoce sto nasih odumrlih stanica - dakle pravi rasadnik bakterija. Pogotovo ako naginjete necistoj kozi - koliko cesto perete kistove i spuzvice?

Ujedno pozdravljam svoje vjerne citatelje party- Euroherc, Colt-shiseido-gmbh, Makedoniju, Srbiju i BiH, Fribourg, Brasil?!?, New Jersey, Floridu, Bec me isto redovito cita, London, Berlin, Valais, Split, Pula, Banja Luka, Columbia, Vjesnik, Dcc, Metronet Telekomunikacije, Rijeka, Pliva, Illinois, pa Beobanka, Dukat pa me cita netko iz mog grada ali to nisam ja jer imamo razlicite providere - ovo je samo 1/2 citatelja, za pola ovih znam tko su, a druga polovica tvrdi da me ne cita smijeh



Post je objavljen 04.07.2006. u 11:20 sati.