Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poznateface

Marketing

Tatjana Matejaš-Tajči, pjevačica


OSNOVNI PODACI
ime: Tatjana
prezime: Matejaš
spol: žensko
datum rođenja: 01.07.1970
zanimanje: pjevačica
suprug: Matthew Cameron (??.09.1970)(Zagreb 4.12.1999-)
sin:Dante Cameron (2001)
sin:Evan Amadeus Cameron (2003)
sin: Blais Ludvig Cameron (07.07.2005 21:13 u Cincinnati,OH)
sestra: Tanja Matejaš (17.08....)
otac: Stanko Matejaš (r.1950+u Zagrebu, 8.IX.2006)
mama: Štefica
Oficial web site
Myspace
Wikipedia
target=_blank>Diskografija
crorec.hr



Vijesnik Utorak, 11. siječnja 2005.
--------------------------------------------------------------------------Čekam treće dijete i iznimno sam zadovoljna životom
»Mnogima je teško shvatiti razlog moga odlaska, ljudi to uglavnom ne razumiju. Prava je istina ta da sam ja bila premlada, a kada čovjek sa svojih jedva navršenih 20 godina doživi najveći vrhunac i ima baš sve što poželi, mora pronaći novi kut zanimanja. Ja sam željela nove stvari, premda je pop glazba koju sam ja pjevala bila zabavna i ljudima veoma draga«, priča Tajči
Tatjana Matejaš Tajči svoju je nadasve uspješnu karijeru prekinula iznenada, u najvećim zvjezdanim trenucima, odabravši umjesto slave – obrazovanje. Upisala je školu za glumu, posvetila se američkom načinu zabave i, tada možda još nesvjesno, Hrvatskoj kazala – zbogom.
Petnaest godina nakon njezina velikog hita »Hajde da ludujemo«, koji joj je na Eurosongu u Zagrebu osigurao odlično sedmo mjesto, Tajči živi u Cincinnatiju, u koji se preselila na početku ove godine iz Los Angelesa. Na godinu, kaže, ima stotinjak koncerata, a budući da smo na jednome – u Chicagu – bili, možemo reći da je riječ o izvedbi sakralne glazbe koja na publiku djeluje veoma emotivno.
l Na plakatu koji najavljuje vaš koncert piše Tatiana. Zovu li vas Amerikanci ikada Tajči?
– U početku su me zvali samo Tatiana, no u posljednje su vrijeme počeli koristiti i nadimak Tajči.
l U Hrvatskoj ste bili velika zvijezda, dok se u Americi uopće niste predstavili zabavnim programom. Izvodite li isključivo sakralnu glazbu?
– Danas uglavnom izvodim duhovnu glazbu, a ja to volim nazvati tematskim, cjelovečernjim programima. Ja ipak imam kazališnog iskustva pa volim od nastupa napraviti jednu cjelinu.
l Tko je u Americi vaša publika?
– Isto kao i doma: od pet do sedamdeset pet... Uglavnom Amerikanci, za Hrvate više gotovo i ne nastupam.
l Jeste li ikad požalili zbog odlaska iz Hrvatske, pa tako i s estradnog vrha?
– Mnogima je teško shvatiti razlog moga odlaska, ljudi to uglavnom ne razumiju. Prava je istina ta da sam ja bila premlada, a kada čovjek sa svojih jedva navršenih dvadeset godina doživi najveći vrhunac i ima baš sve što poželi, mora pronaći nov kut zanimanja. Ja sam željela nove stvari, premda je pop glazba koju sam ja pjevala bila zabavna i ljudima veoma draga. Ja sam međutim bila klasičnog obrazovanja i moj je obzor zanimanja bio bitno veći da bih ostala samo na toj zabavnoj glazbi. Toliko sam puta čula komentare poput: »Gle što se dogodilo Zdenki Vučković, nikada više nije snimila "Zeko i potočić"!«. Tako bi vjerojatno bilo i meni. Uvijek bi svi očekivali »Hajde da ludujemo«. Osobno, drago mi je da sam pronašla tu duhovnost koju danas imam i nikad nisam požalila zbog tog poteza iz mlađih dana. Bilo je težih dana, ali sve u svemu – zadovoljna sam.
l Čujete li se kada sa Zrinkom Tutićem, osobom koja je bila najzaslužnija za vaš velik uspjeh u Hrvatskoj?
– Veoma rijetko se čujemo, ali smo ostali u kontaktu.
l Namjeravate li se vratiti u Hrvatsku? Makar predstaviti program koji ovdje izvodite?
– Nemam se namjere vratiti, ali bih voljela predstaviti ovu glazbu. To bi mi bilo veoma drago.
l Danas ste majka dvoje malene djece, suprug vam je menadžer. Vi, s druge strane, puno radite. Stignete li sve konce držati u rukama?
– Nastojim, premda je to vrlo teško. Doma je, u Hrvatskoj, puno lakše imati obitelj. Djecu vam uvijek žele pričuvati i susjedi, ako već nemate baka–servis, a ovdje takve stvari ne dolaze u obzir. S druge strane, djeca su sva sreća u životu. Ne mogu si drukčije zamisliti život, jer u mladosti, kada bih došla doma s tih super posjećenih koncerata, uvijek bih na kraju ostala sama.
l Vaši sinovi Dante (4) i Evan Amadeus (2) ne govore hrvatski. Zašto?
– Moj suprug i ja govorimo isključivo engleski jezik, budući da on ne razumije hrvatski. Tako djeca nemaju od koga čuti hrvatski, a veoma je teško nekome tko nije u doticaju s našim jezikom objasniti da postoje riječi koje sadrže slova ć, č, ž, š.
l Planirate li proširiti obitelj?
– Već je proširena... (smijeh). Čekam treće dijete.
l Vaša sestra Sanja također živi u Americi. Koliko se često viđate?
– Sanja živi u Los Angelesu, gdje sam i ja živjela do prije nekoliko mjeseci. Tada smo bile stalno zajedno, a sada za to više jednostavno nemamo vremena. Nerijetko smo i radile zajedno.
l Kada ste zadnji put bili u Hrvatskoj?
– Već dugo nisam bila... Djeca su malena, čekam da malo odrastu, da ih prije ne maltretiram tim dugačkim putom.
Petra Boić Petrač Pdf





24sata
Updated: 14.XII.2006

Post je objavljen 02.07.2006. u 18:39 sati.