Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jja

Marketing

Bonn

Oprez, ima 20-ak slika, vjerojatno ce se stranica sporo otvarati.
Evo mene doma, maloprije popila prvu jutarnju u krevetucerek i pustam da dan LAGANO pocne. Bonn mi se jako dopao. No da krenem ispocetka - ICE - InterCityExpress, da bas taj famozni ICE,
najbrzi vlak ovdje, ekstra komforan, najvisa kategorija u rangu voznje vlakom. Da bas taj Flaggschiff Deutsche Bahn-a nam je kasnio.
Najbrza verzija ICE-a je tkz. ICE-Sprinter koji vozi samo rano ujutro i navecer i staje samo u 2-3 veca grada. Ovo sve znam jer je zakoniti veliki obozavatelj vlakova, modela, maketa, elektricnih igracaka te vrste i ostalog te je voznju uzivao s daleko vise predznanja od mene.
Vise o tome http://de.wikipedia.org/wiki/InterCityExpress. Dakle vlak je kasnio 7 minuta jer je vozac zaspao LOL. Naravno da DB nije navela TO kao razlog kasnjenja, nego neki tehnicki nedostatak ALI mi smo igrom slucaja sjedili iza vozaca, udaljeni pola metra i dijelio nas je samo stakleni prozirni zid, pa smo culi sto govori pretpostavljenom na telefon.naughty Usput sam vidjela da je u prvih 15 minuta voznje, zjevnio ravno 19 puta, a poslije mi je dojadilo brojati, pa sam radije uzivala u krajoliku.

Nakon sto sam se taman rastuzila da necu vidjeti cuvenu Kölln-sku katedralu, jer smo imali 3 minute za presjesti na drugi vlak - izlazim iz vlaka, dizem pogled (jedini peron s kojeg se katedrala vidjela!) i predamnom stoji u punom sjaju. Manicno vadim fotic, zakoniti me vuce za ruku, da kaj bum sad slikala da ce nam vlak pobjeci, ja kazem da nece jer mi je "karta v dzepu" on ne kuzi foru, ja slikam i tek onda idem dalje. Eto sto je sreca. Inace ovo je druga po visini crkva u Njemackoj i TRECA u svijetu (najvisi je Ulmski Münster sa 161 i nesto metra, a druga po redu je bazilika Notre-Dame-de-la-Paix na Obali slonove kosti. Najvisa sakralna zgrada je jedna dzamija u Maroku, mislim da ima 210 metara, prilicno visoka je i metodisticka crkva u New Yorku ali zato jer za temelje ima jedan drugi neboder).
Iako su najavili kisu, docekao nas je prekrasan suncani dan, za 9 eura smo kupili dnevnu kartu, na koju se moze voziti do 5 osoba, citav dan, neograniceni broj puta u svim prijevoznim sredstvima (brod ukljucen).

Svi voze bicikl. Auta ima malo. Grad po mojoj mjeri. Kako izgleda sveciliste, edel - eto kako:



Grad je prepun parkova, tradiocionalnih studentskih udruzenja (grad s najvise istih po glavi studenta) da vam kratko objasnim sto su ta Burschenschaft-en,

to vam je ono kad malo izabranih ima pristup u to udruzenje, nije rijedak slucaj da se uce vjestine poput macevanja i prica samo na starim jezicima a network koji ondje stvorite obicno vas sluzi cijeli zivot. Jedna od najljepsih ulica u gradu puna je starih gradskih vila u kojima su smjestena ta udruzenja. Gradska posta te bazilika


Kako vec ona narodna kaze, bolje se roditi bez one stvari nego bez srece, tako moram reci da mi je ova cijela godina popracena nizom sretnih okolnosti - dakle u malom gradicu je ovo ljeto Guggenhiem gost - da, da bas taj Guggenheim je izlozio zbirku (jednu od najvecih na svijetu) moderne slikovne umjetnosti (u Kunst-und Ausstellungshalle Bonn). Po opusu, najvece Guggenheim putovanje ever.
http://www.kah-bonn.de/
Picasso, Marc itd. svi svjetski Guggenheim muzeji su poslale svoje najbolje konje za trku. New York, Bilbao, Venecija, Berlin i Las Vegas. Tko je bila obitelj Guggenheim i kako su se na neocekivani nacin obogatili, mogu ispricati jednom drugom prigodom. Jedna od najljepsih "filijali" mi je bas taj iz Bilbao-a

Cijena ulaznice je 14 eura po osobi i na karti pise u koliko tocno sati smijete uci i to na pola sata. No vrijeme u kojem posluju je odlicno od devet ujutro do devet navecer. Znaci taman prije fine vecere, jos red kulture. Grad je mali ali nadasve zivahan.

Mnostvo ponuda za skolarce na ferijima u gradu, svaki dan mozete birati izmedju radionica u muzejima, tematskih izleta, barem 15-ak inventivnih ponuda dnevno. Za male novce, grad je sponzor. Po glavi stanovnika drugi po redu po broju studenata (jedino je Münster jaci) 1/3 stanovnistva studenti cerek
Nemam rijeci za ovaj privatni muzej, fantazija cista

Mozete iznajmiti muzej i zivjeti u njemu 3 mjeseca ili duze i provesti odmor iz snova, okruzeni poznatim umjetninama.








Post je objavljen 02.07.2006. u 11:32 sati.