Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rockin

Marketing

Sastavi...

Evo,bio sam na blogu jednog frenda-blogera,pa nadam se da se neće ljutit,malo ču mu ukrast ideju,napisat ču po meni savršeni rock sastav,za svaki instrument 3 njih,pa nadajmo se da če proč' i kod vas...

Za vokale:Axl Rose,Sebastian Bach,Steven Tyler....
Za ritam gitaru:Jimi Page,Izzy Stradlin,James Hetfield...
Za bas:Duff,Flea,Gezzer Butler...
Za solo gitaru:Slash,Toni Iomi,Brian May...
Bubnjevi:Brian "Brain" Mantia,John Bonham,John Densmore...
Pisci:Jim Morrison,Axl Rose,Mark Knofler
Klavijature:Ray Manzariek,Dizzy Reed,...


Tak' ja mislim,pa nemojte me ispitivat zašt kod sola nema Hendrixa,ili,ovo-ono,...
Svako je tu sa razlogom,sigurno se pitate ko je Brain,to je bubnjar novih gunsa,i kad sam ga pogledo,on je jedan od rijetkih bubnjara koji me impresionirao,basisti mislim da su najkvalitetniji,duff vjerovatno ima najbolji bas rif-it's so easy,za fleu nemam riječi,a Butler isto tako,i ima odlične bas solaže...
A tekstove kakve pišu ovi je jako teško napisat',Morrison je odličan zbog same izjave,"istražujem sve najmračnije",Axl je savršeni vokal i pisac,ako vam se dopadaju dobri tekstovi,preslušajte estranged,vjerovatno najbolji tekst,u vokale sam stavio tylera i axla i bacha zato što imaju snažan glas,a Mercurya bi stavio da pjeva neke laganice,jel' mislim da on ne mogao izvodit ovo što ovi mogu...Kod solista nisam stavio Hendrixa zato što on nije gitarist za bend,Ovi drugo su odlični solo gitaristi za bend,a ritam gitariste,tu neam šta srat,poslušajte apettite for destruction,ili bilo koji album metallice,a page on je dobar dok svira ritam,kad dođe solo podsječa me na Hendrixa,zato je ritam njegov bolji neg' solaže

Post je objavljen 01.07.2006. u 16:17 sati.