Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/poznateface

Marketing

Anđa Marić, pjevačica, manekenka i TV voditeljica


OSNOVNI PODACI
ime: Anđa
prezime: Marić
spol: žensko
datum rođenja: 15.11.1976 u Zgrebu
zanimanje: pjevačica
trenutno prebivalište: Zagreb
muž Primož Dolničar (1972)
sin Gašper Dolničar (2003)
otac:Zvonimir
Majka:Marija
brat:Jerko



POD REFLEKTOROM SAŠE JADRIJEVIĆ TOMASA
ANĐA MARIĆ, PJEVAČICA, MANEKENKA, TV VODITELJICA...
Kraljica sam drame
Za sebe kaže da je kraljica drame, voli izazove, pa je nakon manekenske i pjevačke karijere prihvatila i poziv HTV-a da se uhvati voditeljske palice na televiziji. Kaže da joj je najveća muka bila rađanje, a ljuta je na svoju mamu, kako i na sve druge mame, koje su joj govorile da rađanje “samo malo boli”...

Jeste se konačno “našli”?
Kako to jesam se našla?
Pa ono, manekenka, pjevačica, TV voditeljica...?
Nisam se našla... Uvijek sam u potrazi za nečim novim...
Manekenka?
Ništa od toga, ali ne žalim...
Pjevanje?
Definitivno ću nastavit s pjevanjem jer to volim.
Grupa ili solo?
Solo.
Kraj pauze onda?
Da.
Pauzirali ste jer...?
Dijete došlo, a bilo je i nekih drugih...
Problema?
Da, ali sada je sve u redu...
Jeste još u sukobu s bratom Jerkom?
Ne, ne...
Niste više posvađani?
Bili jesmo, jer obitelj i posao nisu mogli ići jedno s drugim.
Što je bilo?
Pa posao smo donosili kući, a s poslom su došli problemi i razdor u obitelji.
Energična ste žena?
Takva sam. Tražim dramu, uzbuđenje, događaje...
Drama queen?
Da, kraljica drame. Uvijek tražim izazove...
Dijete je donijelo neki mir, obiteljski život?
Ja želim biti u pokretu, ali on, moj mali Gašpi, zaslužio je da budem uz njega godinu dana. To je majčinstvo...
Sad ste opet u pokretu?
Da... Konačno, ah...
Brak?
Nisam mislila da ću naći muškarca koji će mene moći shvatiti i da će biti zadovoljan sa mnom.
Po čemu je Primož tako super?
Onako kako Sherill Crow pjeva “jesi li dovoljno snažan da budeš moj muškarac...”. I to je u principu to...
Onda je odgovor Primoža bio “jesam, ja sam taj”?
Da. On je prvi koji se mene nije bojao.
Bojao?
Nisam mu bila prijetnja, neprijatelj, konkurencija, nešto previše...
Je li ljubomoran?
Ma ne. To i je kod njega super, potpuno mi vjeruje...
Ljubav ima rok trajanja?
Ljubav nije onih prvih pet mjeseci kada smo ludi od strasti, entuzijazma, svega...
Što je ljubav?
Ljubav je puno više.
To više je?
Kad ga mjesecima ne vidiš, a voliš ga još više. Kad te udaljenost ne razdvaja. Netko bi rekao da će to biti prepreka, ali ne. Kad prebrodiš takve stvari, onda je to vječno... i to traje.
Lijepo rečeno.
Najveći problem je kad ljudi misle da to mora biti nešto intenzivno, a ljubav je za mene neko smirenje, sigurna luka...
A ona “daleko od očiju, daleko od srca...”?
To za mene ne vrijedi...
Kako vas Primož razveseli?
Spremi mi jedan superručak.
Anđa kao mama?
Super se osjećam.
Daj objasnite malo to “super”?
Pa kada uđem u prostoriju, a on, moj Gašper me ugleda i puca od sreće. Smije mi se i veseli... To je nešto nevjerojatno.
Zašto Gašper?
Primzi je rekao da mora biti Gašper, a ja sam mu rekla preko mene mrtve...
I...?
Nakon 12 sati rađanja, dok su me šivali, on je šetao s bebom i rekao mi onako milim, umiljatim glasom “pa pogledaj ga, zar ti ne izgleda kao Gašpi”... To me slomilo i rekla sam da fakat izgleda kao Gašpi.
Ima li razlog zašto je htio da bude to ime?
Nema.
Štrudlica ste zvali bebu?
Da, bio je kao feta kruha kad sam ga ugledala...
Cm i kg?
Imao je 3,8 kg i 54 cm.
Kažu da se cijela bolnica orila kad ste ga rađali?
Uuuu, je...
Derali ste se?
I te kako!
Pa jesu vam rekli da će boljeti?
Ne!
Kako to?
Žene nemaju pojma što će im se dogoditi tamo. Svi o tome šute...
Nitko vas nije upozorio?
Ne. Moja mama je rodila troje djece i urlala sam na nju kako mi je to mogla zatajit.
Što više boli, trudovi ili rađanje?
Ja sam mislila da boli rađanje, ali trudovi bole...
Carski rez?
Poslala sam u tri p.m. sve tamo jer mi nisu htjeli dati carski i rekla sam da idem doma, ali nitko me nije slušao.
Derali ste se i na Primoža?
Pa nisam bila pri sebi od boli..., a ženama se tada sve oprašta.
Klistiranje, brijanje?
Poludjela sam i na to.
Ime Anđa je postalo IN?
Da, ja sam ga modernizirala. Moj otac je bacio u očaj moju majku kad je rekao da ću biti Anđa.
Ljudi su se prije smijali, a sada sve više ženske djece nosi ime Anđa?
Da, da...
Neko umjetničko ime niste htjeli?
Ne. Neću biti tamo neka Tifany. Ja sam Anđa i gotovo...
Vozačica kamiona?
Moja želja iz djetinjstva.
Igrali ste se s muškim stvarima?
Pa jesam.
Svećenica?
To sam htjela jako dugo, ali onda sam shvatila da se Bogu može služit i na druge načine.
Vjera?
Ne volim o tome pričati.
Bog je žena?
Mislila sam da je, ali nije. Bog je nešto bespolno.
Promjena u razmišljanju?
Ja i Alka Vujica smo o tome malo raspravljale pa smo došle do novih spoznaja.
Slovenci?
Malo su zatvoreniji od Hrvata.
Slovenci o nama?
Oni imaju za nas jedan izraz “ćefur”, a to su svi ljudi južno od Kupe, ali...
Što ali?
Njihov pjevač Magnifico je svojom pjesmom to pretvorio u nešto pozitivno i sad je biti ćefur in.
Glazba?
Slušaju hrvatsku glazbu, gledaju srpske i bosanske filmove i čitaju naše novine.
Koga slušaju?
Vesna Pisarović je tamo zakon, Jasmin Stavros je Bog, a Jole je... Nosi mi se bila boja, ori se tamo...
Severina?
Znaju je, ali nije tako popularna kao oni...
Zgazili ste jednog psa autom?
Jesam, preživio je. Vodili smo ga kod veterinara.
Kako ja pas sada?
Dobro.
Koliko će vas plaćati HTV?
Nikad ne govorim o honorarima.
Zašto?
Ne volim to.
Vi i muž zajedno ćete raditi?
Primož sa mnom radi tu rubriku oko uređenja interijera. On je dizajner, a kada su u novinama vidjeli kako je uredio naš stan, odmah su i njega htjeli.
Žene bi bolje vladale svijetom?
Bi!
Zašto?
Zato jer znamo koliko je teško donijeti živo biće na svijet i ne bi nam palo na pamet sina poslat na ratište.
Muškarci to ne znaju?
Muškarci u krvi imaju lov, razaranje, borbu, a žena ima stvaranje i očuvanje ognjišta...
He, he...
Nemoj se smijat...


JEDANAEST ISTIH?

Rođeni ste?
15.11.1976. u Zagrebu.
Visina?
179 cm, 67 kg. Dvije kile sam teža zbog grudi.
Majka/otac?
Marija i Zvonimir.
Broj cipela?
40.
Ja sam?
Žena od drame, mama, žena, slobodna umjetnica...
Smrt?
Nije kraj i nije me strah.
Imovina?
Sve što imam, a nemam puno, dijelim s mužem.
Status?
Muž Primož (31) i sin Gašper (1).
Lijevo ili desno?
Lijevo.
Izreka?
Ne žali za onim što si učinio, nego za onim što nisi učinio.
Zdravlje?
Zubi mi nisu dobri.
Slobodna dalmacija



Post je objavljen 01.07.2006. u 02:32 sati.