Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rockin

Marketing

Evo mene ljudi,dugo nisam pisao,pa eto sad ču.........uglavnom,bili mi u Virovitici nedavno,bio je neki koncert,nastupali su pipsi i merritas,makar mi se oboje gade,al' išo sam tek tolko da mogu skakat,nismo ništa popili,na početku je bilo dosadno,neke predstave,plesale neke klinke i dodjeljivali su štreberima nagrade,voditelj je bio Saša Tkalčević,vjerojatno ga znate,malo je bio mutav..al' uglavnom,prvo smo otišli u neki kafič,neki zabačeni,i pošto nije bilo jack danielsa,moro sam pit kaficu,al' što je najbolje kafič je bio prazan,konobar je imo' oko nekih 60 godina,mi onak aj dobro...pa prvo uđe neka baba od isto nekih 60 godina,baba gleda u nas onak ispod oka kod da smo joj poklali pol familije,i tak nas isto gledalo 4 đeda koja su došla malo kasnije,mi se smijemo đedovima i babama koje su došle naknadno,i dođe konobar malo kasnije da vidi očemo još nešta naručit,i Marin njega pita jel to tak skroz dolaze babe i đedovi il' šta,a on nama onak,citiram..."to vam je nešto kao privatan kafič gdje dolaze samo prijatelji vlasnika koji ima 59 godina"...i mi se naravno opićili smijat i platimo mi piće i idemo van i ovaj frend Marin na izlasku kak su nas starci gledali onak se pogrbi i glumi da drži štap,a unutra ima 3 stola,i sve smrdi(vjerovatno se babe nisu prale kojih 10 godina)...tak da nije bio baš neki izlazak,al' smo se bar dobro nasmijali i zakačili s janjevcima,al' smo se kasnije pomirili da ne dobijemo po pički,oprostite na izrazu......i tak da šta još ima novo,e da,pozdravljam ekipu iz Slatine,i ja sad za koji tjedan odoh sa starom u rijeku po te bubnjeve-NAPOKON-,:)


Post je objavljen 28.06.2006. u 01:36 sati.