Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zarjamama

Marketing

FOTO SAFARI PO DOLINI NERETVE

Prošli vikend smo nas troje otišli u posjet jednoj mojoj prijateljici. Mare i ja se znamo iz studentskih dana i često se posjećujemo. Svaki put kad dođem kod nje oduševi me priroda koja je okružuje. Ona živi tik uz prekasnu rijeku Neretvu. Imam osjećaj da malo ljudi zna za ovaj kraj i njegove ljepote. Nisam ni ja znala dok nisam upoznala Mare.
Meni je ovdje neobično, jer sam naučila na more, borove i krš. Ovdje je svugdi voda. Kamena nema, a zemlja je drugačije boje nego kod mene.
Neki ljudi organiziraju cjelodnevne izlete lađama po Neretvi, nazivaju to 'foto safari'. Odaziv turista je, kažu, velik. .Ljudi uživaju u prirodi, pjesmi, druženju i dobroj spizi. party
Mare je nas odvela u privatan obilazak trupicom.Imala sam osjećaj da sam na drugoj planeti dok smo plovili rijekom. Zanimljivo je da je more blizu i samo par kilometara dalje sasvim druga priroda.
Iskoristila sam priliku i uhvatila par slika, jer ipak je to foto safari . Eto, potrudila sam se napokon i staviti slike u post smijeh
Neretva se dijeli na Malu i Veliku rijeku i oba njena kraka ulaze u more.


Čamci su ovdje specifični. Manji čamac ljudi nazivaju trupa ili trupica, a veliki je lađa. Ovo na slici su dvije trupice.(Njih je uslikao moj prijatelj Krešo, a ne ja yes)





Ovo je pogled na brdo Bračevac. Zapravo je to otok koji se nalazi usred močvare i do njega se može samo barkom, odnosno trupicom ili lađom.


Prolaz kroz šaš


Ovo su stare kuće daleko od ostalih naseljenih mjesta u kojima nitko ne živi. Možda ponekad ljudi dođu na vikend uživati u prirodi...



I žabi je vruće.......



Polje lopoča


Pogled na kanal ili jendek. Ljudi su nasipali Neretvu kako bi napravili obradive površine i na njima zasadili uglavnom mandarine. Jendeci dijele plantaže mandarina i služe kao prilaz zemlji.


Obradive površine u dolini Neretve.


Ovo je prirodno jezero, fascinira me njegov savršeni oblik




Prunjak, pritok Male Neretve









Post je objavljen 27.06.2006. u 22:03 sati.