Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slavonka5

Marketing

GRAFITI

Idealni dečko je lijep,pametan,bogat i moj!!!
Postao sam ateista – ubili Boga u meni
Einsteinova teorija je relativno jednostavna
Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali
Tko rano rani – ima podočnjake
Tko se zadnji smije – nije skužio vic
Infarkt – ma kakav je, od srca je
Ne prepiri se s budalom, ljudi možda neće uočiti razliku
Bolje šutjeti i biti smatran budalom nego progovoriti i otkloniti sumnju
Smiješi se…sutra će biti gore
Prvo skoći pa onda padni
Bolje vrabac u ruci nego kamenčić u cipeli
Tko laže taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima – budi mu prijatelj
Ako nemate što raditi, ne radite to ovdje
Život ne treba shvatiti preozbiljno. Uostalom, tko se iz njega izvukao živ?
Bolje ispasti budala, nego iz aviona
Ako im ne možete objasniti, onda ih zbunite
Kakvi su me učili, mogao sam ispasti još i gori
Mi o vuku, a karadžić na vrata.
Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj.Samo kukavica bježi od neprijatelja
Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola
Tko tebe kamenom, ti njega isto kamenom jer je kruh skup
Vozite sigurno – vozite tenk
Ja sam greška, legalizirajte pobačaj
Živjela abortirana djeca
Ja bih radije da moja zemlja umre za mene
Ja sam ovakav rođen, a kakav je tvoj izgovor?
Mogu se oduprijeti svemu, osim iskušenju
Moramo ušutkati one koji su protiv slobode govora
Pepeljuga se udala radi love
Rad je sladak, ali ja sam šećeraš
Obožavam rad, mogu satima gledati druge kako rade
Štedi vodu, kupaj se s prijateljicama
Naš zrak ima jednu prednost: vidimo što udišemo
Tko ima sreće u kartama, ima para za ljubav
Učini nešto za domovinu: emigriraj!
Volite svoje neprijatelje – to će skoditi njihovom dobrom glasu
Samoubojstvo je najiskreniji oblik samokritike
Živi kao da ti je svaki dan zadnji i jednog dana ćeš biti u pravu
Mijenjam sobnu lampu za dvosobnu
Mijenjam dva kanarinca za jednu dobru ševu
Ah, kada te nema u blizini nisu mi sve ovce na broju
Ne budite praznovjerni, to donosi nesreću
Najbolji slikar mrtve prirode je industrija
Bolje vrabac u ruci nego bijela fleka na ramenu
Nije sve u novcu. Ima nečeg i u nekretninama
Bolje imati užasan kraj nego užase bez kraja
Plavuša je žena sa plavim ušima
Pušenje ti skraćuje cigaretu.


Post je objavljen 19.06.2006. u 22:42 sati.