Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smile16

Marketing

Fucking bolest...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usSubota,pola devet,moji vani,a ja u krevetu...ma,baš lijepo! Imam bubnjare u glavi još od jučer,a danas mi je ono...razvaljotka...upala sinusa i te spike...e,pa jebemu mater!!! A imala sam danas velike polanove...fakat mi se išlo do Kugle...nema veze,u petak je fešta u goricama,tako da mudemo Ivančićka i ja sve nadoknadile...hm,skužile smo da nas ovaj tjedan gledaju u razredu ko dva luđaka...pa,ne zamjeramo im,jer smo se i mi zamislile koliko je ''normalno'' glumit sijamske blizance u centru grada... :)))

E,prije jedno sat vremena me totalno zbedirala vijest na Dnevniku:
Dvogodišnji dječak umro je od posljedica brutalnog zapostavljanja i izgladnjivanja od strane svojih bake i djeda. Djete je dodjeljeno njima zbog nasilne majke,a sada je pronađen mrtav sa krastam i modricama na tijelu...A navodno je nadzor nad tom obitelji imala Katolička udruga...

I onda se pitam koji kurac se katolici bune protiv jebenog Da Vincijevog koda,zakaj se niko ne buni protiv ovakvih čudovišta???


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Post je objavljen 10.06.2006. u 20:40 sati.