Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/akocitasumri

Marketing

Osveta lutaka mojih i tvojih sinko

Pusti nek traje, sve sto traje dobro je.....Ma mamu si pusti u ducan da ti kupi snikers bez omota po kojem su plazili puzevi s spoljerima okrenutim u suprotnom smjeru za koji teta u ducanu nema imena. Iznenaden sam........Tvojim postupkom Nitko..Kako li si se samo uspio ugurat u flasu od mlijeka s punom ratnom opremom. Cak ti je i puska stala kad si si (ne Alen) izvadio cirozu jetra i zahrdala rebra transvezalnom metodom. Ucini to da bi bio popularan sutra dok munja ne udari dvaput u glavu tvoju.Usput si izvadi staru (mislim mamu tvoju) iz skrinje. Ima svakakvih ljudi a najvise onih koji predu vunu srpom nakosenu uz bijeli vjetar i plavu travu salje mi poruku.....DODI U SALAMU !!!!

Sad smo se lijepo nasmijali a znam da niste nego sad sigurno govorite svojem monitoru koji se nalazi ispred vas da koje su to gluposti......Znam i kod mene nema vise rizola.POJELI GA !!!! Na ove komentare ispod proslog posta nemam komentara. Mozda ipak i imam.Kako sam duhovit kom bombon kad ti se zalijepi na zeludac i vise nesmijes jest nista slatko dok ti ne stigne nova glava iz Rusije.
Majku mu sad sam se tak nakasljao a nisam stavio ruku jer sam si cesljao jaja i zapljuvao sam si cijeli monitor....Bas slatko.

Idem ja na trg i tam milijun nekih rokera.Stanem i postane mi neugodno jer se utopim u gomilu.Vise nisam poseban........AAAA a to su svi neki klinci taman sad izasli iz osnovne i culi da je sad cool kupit starke i obuc neke crno i neki spike. Neznam jer bi se trebao radovat kaj ima takvih ljudi sve vise ili da se placem jer nema vise onog gusta da vidis nekog punkera il metalca na dan i ponosis se da si isti ko i on. I da te boli kurac za smrdljive penzionere koji ti iza leda komentiraju kak to izgledas....... To je sve neka komercijalizacija i amerikanizacija..... Ne zelim vise dozivjet da me butra na koncertu posalje u kurac i popizdi jer joj slucajno stanem na nogu u poganju. Makar su ti na neki nacin nasi jer valjda slusaju isto ko i mi , ali ja mrzim te balave klice.....

Cujem da u Bjelovaru betoniraju grabe. Ma jebi se ti i tvoj usrani Bjelovar...
Jos cekam poklon od k.u.k.-a.......

Post je objavljen 08.06.2006. u 18:40 sati.