Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

ORGANI SE KREČU, NAMEČU, NESLUTE, MENE LJUTE

.... i tAko ja sad dođem iz postaje....sjedim polu gol u kuhinji, kad ono Organ i Organa ulaze nanajavljeno u kuču...dobar dan...dobar dan...ti si taj i taj...reko jesam...Vadi značku, ja mislio kurac...još mislim ono u sebi "jer to pendrek ili ti drago što sam u tigrastim tangama?"...tebe zovu Hibrid???taj sam...Dječak Panker nije ništa zgriješio, nevin sam...predo osobnu, namolio ih da se obučem, nemogu gol na GEY PARADU u postaju...ipak...pendreci, lisice, uh...pištolj...Šta slušaš?sve od narodnog, do pučkog...pa me gleda i misli-ko je ovaj???na koga smo naletili???...a Pank???reko to je život, a život niti se svira niti se sluša, nego se živi...jebiga...a Satan Panonski???dobro ljudi jer sam ubio nekog, silovo, jer me neko silovo....šta koji kurac hočete???...pošla ja s njima...u autu vlada mir, samo zvuk motora i zahrđalo brundanje auspuha, uz istrošenu gumu na vratima se čuje, ni amortizeri nisu Monroe, jer da jesu, bile bi kao Merlin Monroe SEX NA EX...upadam u postaju, đepiranje od glave do pete, anal mi jedino nisu gledali...a ja neznam u čemu je stvar, pa pitaju-jer nosim kakvo oružje sasobom kad nekud idem???pa si mislim-ko je pao u ruke pravde a da se nesječam, no znam djete neko skinsi izboli u osijeku, pa si mislim nije to to, jesam čelav, no ona moja sunarodnjakinja, no 5 godina mlađa, neznam jel slađa, kad nisam ju nikad ni vidio...i najednom vade se slike, pokazuju groblje, ja si gledam pa si mislim-neko je 2m pod zemljom, a ja ga za 20cm skratio(visinu mu-joj)...pa optužen, jer to groblje kod mene, još na grobovima piše SALVE SATANAS, SOTONA MOJ GOSPODAR, i neki metal bendovi, križeve naopako metnuli jesu, no ne na umjetnički duh, kako bi ih i ja postavio, nego samo nabacano i išarano, no ljep rukopis, pa gleda moj sa osobne, da nepiše na osobnoj ime i prezime, nebi znao pročitat...i najednom op...skidanje, pipanje, opet lud sam ispao, no neshvačaju oni, pa kažu to rade narkomani, pa traže nalog za premetačinu stana jer sumnjaju da narkoman jesam, no nek dođu, i dovedu psa, da se ja malo zabavim dok oni traže Isusa, a grob im prazan, jer nikad nije ni bio tamo...a ni ja na tome groblju...nakraju pogledam popis osoba i vidim-svi ljudi tamo dobre duše vole da puše a nema kandidata...sve oni koje znam, jedan po jedan u postaju na razgovor, no ja glavnoosumnjičena, zbog Satan Panonski, no nemože se Organima dokazati da Satan Panonski i SALVE SATANAS nemaju veze s vezom...i tako prijatelji moji, ja na detektor laži, a ono skače i kad kažem DA za pravo ime...opet sam sjebao tehnologiju...no nisam i organe, jer nemaju zašto da me hapse...i još ima da završim u istražnom zatvoru ako ustanove da sam to ja...pa ako me nebude, znajte da sam negdje, di kad izađem ču da znam sve crkvene pjesme na orguljama i simfonijeske orkestre, i idem da sviram klavir u nekom jazz bendu, crkvenom orkestru...2 sata pipanja, ispitivanja, no vrijeme mene nejebe, jebo sam ja njih s podacima koliko majka potrošila novaca da me sačuva živog, točnije nahrani, no njih jebu moji ožiljci i misle da to pod drogom sam radio jer neke Đavlu osobno rituale sam radio, na groblju...e-to...sad nesmem nikud bez dozvole policije, jer me terete za teški zločin...i još me nežele vodit kuč, nego sama jadna kroz grad kuči pješke...

Post je objavljen 04.06.2006. u 15:40 sati.