Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slavonka5

Marketing

Za ona dobra stara vremena
Bilo je osam na trgu cvijeca
Ja sam te cekao na kraju price.
Kada si rekla, mi necemo vise
Odmahnuh rukom, ma sta me se tice.

A ne bih ni Bogu priznao tada
Da sve je moje u vodu palo,
Sad mirno kazem lagati necu
Onoga dana vrijeme je stalo.

Kako je dobro vidjeti te opet
Staviti ruke na tvoja ramena
I kao nekad poljubi me njezno
Za ona dobra, dobra, dobra stara vremena

Stvarno sam htio vidjeti te opet
Sa istim smijehom na usnama tvojim.
Pricaj o kisi, o bilo cemu,
Ne pricaj o sebi, jos toga se bojim.

Neka sam proklet ako i danas
Postoji nacin da objasnim sebe
Ne zelim nista i sve mi se cini
Da citav sam zivot volio tebe.



Zbogom, Majko

Majko moja dal' se sjecas
Ljubio sam ruke njene
Majko moja da li pamtis
Sve te nase uspomene

Ja ti sada poci moram
Mene zove duznost sveta
Poruci joj kad je vidis
Nek' se sjeti nekad nasega ljeta

Zbogom majko
Zbogom oce
U vojsku idem a djevojke nemam
Da za mnom zaplace

Tuzna li je sudba moja
Tuznija od pjesme svake
Nit poljupca na rastanku
Da ga moje usne pamte

Ali neka ima boga
On ce platit svakom svoje
A ja sada mislit moram
Na buducnost lijepe moje Hrvatske



Zlatne godine

Noć bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjećanja
Tragovi kočenja na cestama što vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do sna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti

Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za naše vrijeme
Jednu svijeću ljubavi
Zapali za mene

Hladna kiša moje noći umiva tvojim suzama
Nije život posuo sa ružama sva moja sjećanja
A bio sam na kraju svijeta sam bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena a gdje si ostala ti.



Danas majka ženi sina

Danas majka ženi sina
došao je svećan dan
Radosno nazdrave svima,
ostvaren je njezin san

Već se čuju stara zvona
Neka zvone cijelu noć
Danas majka ženi sina
Svi će prijatelji doć

Već se čuju čestitari
tambure nek sviraju
Lijepi običaji stari
u srce je diraju

Radost majci bit će veća
kada Bog vas sastavi
Nek vas vječno prati sreća
dok vas mrtve rastavi

P.S ZA MOJU DOŠENKU!!!

Post je objavljen 02.06.2006. u 21:39 sati.