Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

"R'n'R JE ŽIVOT MOJ" CORNER dio 6!

Poštovanje, ljubitelji mudrica i svega ostalog o ženama, pred vama je 6 nastavak serijala o ženama pod naslovom "O NEVINOSTI i (DA PROSTIŠ) KURVANJU, a za nedjelju najavljujem nešto što me posebno veseli, naime 7 nastavak zvat će se "ŽENE i NOVAC" (svega vraga tu bu).

"Hollywood je predivan. Plaćaju ti da vodiš ljubav." Jane Fonda

"Rad u Hollywoodu daje priličnu stručnost na području prostitucije." Jane Fonda

"Seksualni život pauka vrlo je zanimljiv, dok je on ševi ona mu odgriza glavu." natpis na posteru jedne feminističke organizacije

"Protivim se seksualnom odgoju u školama jer sex je zabavniji prljav i griješan." Florence King

"Sex više nije isti otkad žene uživaju u njemu." Lewis Grizzard

"Nitko ne umire od nedostatka sexa, od nedostatka ljubavi umiremo." Margaret Atwood

"Bolje je voljeti niskog muškarca, nego nikad ne voljeti visokog." grafit

"Nema visokokvalitetnog sexa bez ljubavi." Alex Comfort

"Jedne me je noći moj dečko upitao u krevetu : "Kako to da mi nikad ne kažeš jesi li svršila? Odgovorila sam, obično nisi u blizini." Bette Midler

"Žene pokreću svijet, Bog im je sve karte stavio među noge." James Jones

"Što je čovjek stariji, to je skloniji nemoralu." Virginia Woolf

"Najljepša ljubavna pisma pišu žene muževima koje su prevarile." Laurence Durrell

"Najviše sam varala one muškarce koje sam najviše voljela." Marguerite Diras

"U ovom pokvarenom svijetu, ili si nečija žena ili nečija kurva - ili si pak na najboljem putu da postaneš jedno ili drugo." John Irving

"Izgubila sam nevinost kako je karijera krenula." Madonna

"Volim divlji, ludi, prekrasan sex. Ali volim i romantiku, i ne skačem baš na svakog muškarca koji mi se pojavi pred očima." Kim Basinger

Kada su Brigitte Bardot zapitali koji je bio najbolji dan njezinog života, mirno je odgovorila "Bila je noć."

Meni najdraži ostaje za kraj "PRAVO PITANJE NA KOJE JOŠ NIJE ODGOVORENO I NA KOJE NI JA, UNATOĆ TRIDESETGODIŠNJEM ISTRAŽIVANJ ŽENSKE DUŠE NISAM SPOSOBAN ODGOVORIT, GLASI : "ŠTO ZAISTA ŽELE ŽENE ? ". Sigmund Freud

Post je objavljen 30.05.2006. u 21:57 sati.