Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

NE DOLJEVAJ BENZIN

......ja sam sam između četiri zida, doživljavam vansveopču katastrofu organizma i svog tjela, kurca bjela, punog smjeha i podsmjehivanju drugima na vaginalnom rektumu smještenog na mjestu penisa....no kad sve dođe na svoje, i pod svoje, pa se svoje razmnoži a ono kurčine se isprse iz ženskih dojki tako velike da sami Dalije Ljama(?) srce si slama kad to ugleda ne svojim očima, nego očima Onoga čega predstavlja, a predstavlja kurac, ko i mnogi drugi vjerski pobožnici i sveučilišni svečenici.....jer kakvo kurac učilište vele-sveučilište, kad ono što me itko naučio sam več odavno zaboravio, a ono što znam naučio sam sam, nije mi tata pokazao pentraciju penisa u erekciji, nego sam sam gledao, i zaključio da nešto nevalja, kad se ukoči i glava penisa iskoči, pa može da se sakrije pa pokaže.....nego sam zapažanjem promjena, tako sam i primjetio i naučio podučio, zaučio i namučio da bih shvatio da penis povrati dok skače, a ja kad se prepijem, no neki povrate kad vide staru bezzubu staricu kako dira svoju mačkicu, pa shvačam i ja da to nekad davno prije pička bila je ko đuboks, ubaci dinar, pa opleti sine dok pička neistrune i dođe u stanje kakvo je sada....no što reči na uredne i zgodne ženske, kojima čak zna i kurčina iz gača njihovih da ispadne, pa umjesto ona tebi, ti njoj oralni sex pristupaš i svoju sexi usnicu tuđem spermom zamuljaš......ali kad smo več kod pušeja zašto pušiti nebi bilo najbolje organizirano na glavnim trgovima večih gradova???kad več grad organizira koncerte raznih glupih pjevača i pjebačica, i daju beskrajne pare, zašto nebi skupili stotinjak kurvi i muških i ženskih i platili im mnogo manje nego za neki bend, pa naprave organizirane orgije, došlo bi mnogo više ljudi, pa i djece(a onda bi došla i ja) pa i stariji ljudi, bilo bi prčenja iz svakog grma, pušenja pod šankovima, radile bi i hetero,bi,homo,sadomazo,zoo,nekro....i još mnogo drugih sexuanalaca i fiilloovva.....sve u svemu bilo bi akcije....grad bi oživio i zamirišao mirisom ustajane sperme, neoprane pičke, menstrualnog iscjetka na bazi trule datulje......i pakao bi vatru gasio kad bi vidio koliko je gore kod nas vruče i odiše sve u znaku i plamenu "ljubavi"....no tu nema ljubavi, tu je samo sexuanalna-preugroženost i nastranost preperverznih osoba.....

Post je objavljen 29.05.2006. u 14:06 sati.