Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Ljubavne SMS poruke ...

Sanjaj nocas kad sklopis oci, moje su budne i ove noci. Moja je noc bez tebe cudna, uvijek tuzna bez tebe budna. Ove rijeci srcem pisem samo za tebe duso disem


Sesnaest mi je bilo kada sam te zavoljela, jos toliko kad bi proslo, ja te ne bih preboljela...


Sinoc sam dobila poruku sa neba. Zalili su se da im je pobjegao najljepsi andjeo. Ne brini, nisam te odala!!!


Sinoc sam sjedila kraj prozora, kisa je tiho padala. Nisam te opet vidjela, samo se uzalud nadala...


Sjecanje nije obaveza nego proizvod iskrenih osjecaja, zato me se sjeti kad hoces i onoliko koliko sam zasluzila...


Sjeti me se, ali te ne zaduzujem, zaboravi me, ako to zasluzujem.


Sjeti se duso, sjeti se mene, jer moja dusa za tobom vene.


Sklopi oci i opusti se dok tones u moru mojih poljubaca i ne dopusti nikome da uzburka to more i zauvijek te odvoji od mene!!!!!


Slatki, najsladji od svih, znaj da cu te uvijek voljeti. Ti si jedini koji je u mom srcu dobio posebno mjesto, ono prvo, najbitnije. Znaj da te volim i dalje.


Slovo A je najljepse slovo na svijetu, slovo A je kao ptica u letu, slovo A je urezano u srce moje jer na slovo A pocinje ime tvoje!

Post je objavljen 23.05.2006. u 17:31 sati.