Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

"R'n'R JE ŽIVOT MOJ" CORNER dio 4!

1.dio ---> OVDJE
2.dio ---> OVDJE
3.dio ---> OVDJE

Poznati kolumnista Zagorja opet napada...

Poštovanje blogeri,danas je pred vama,kako ja mislim, izuzetno interesantan 4 nastavak "Extra Cornera 4" o ženama pod naslovom "BITI MAJKOM, ALI KOME ?"a namjenjen je svim dobnim skupinama. Sredinom tjedna bit će žestoko jer najavljujem nešto što će sigurno izazvati puno polemika i komentara, 5 nastavak serijala o ženama zvat će se "MOŽE LI SE BEZ LJEPOTE". Krenimo redom :

Poznata glumica Judy Garlan, o pjevačkim sposobnostima svoje kćeri Lize Minnelli rekla je ne trepnuvši : "Njezin je glas popud struganja kredom po školskoj ploči." Zavist ?, Ljubomora ?, Zloća ? i zato se netreba čuditi Lizinoj izjavi : "Moja se majka protivila da postanem glumica - sve dok je nisam upoznala sa Frankom Sinatrom."

I još jedan "biser" Lize Minnelli : "Godine mog djetinjstva bile su izuzetno zanimljive....osim što nisu imale veze sa djetinjstvom i odrastanjem."

"Ako vas vaša djeca nisu nikad mrzila - niste roditelj."Bete Davis

"Mnoge žene žele bebu, ali dali žele djecu - drugo je pitanje." Eda Lecban

"Jedini smisao dječjih zabava i proslava(tuluma) je u tome da vas podsjeti kako postoje i gora djeca od vaše." Katherine Whiteborn

"Volim svu svoju djecu, ali neka od njih mi se ne sviđaju." Lillian Carter,majka bivšeg Američkog predsjednika J. Cartera

"Željela bih izaći iz kuće i promjeniti svijet, ali nemogu pronaći nikog da mi pričuva djecu." grafit

"Majka je osoba koja, vidjevši da su na stolu samo četri kolača za petero ljudi, odmah izjavljuje kako nikad nije voljela jesti kolaće." Tenneva Jordan

"Imajući sina, tako sam puno naučila o muškarcima." Barbara Streisand

"Mrzim kučne poslove, pospremiš krevet, pereš suđe - i šest mjeseci kasnije sve izpočetka." Joan Rivers

"Svaka mlada na vjenčanju mora naučiti da je to vjenčanje njene majke." Luci Jobnson Nugent

"Namjeravala sam u životu imati jednog muža i sedmero djece. Ali ispalo je obrnuto." Lana Turner

"Budite dobri prema svojo djeci - nemojte ih imati." grafit

"Kako izlazim na kraj sa svojom djecom?- imam veliku kuću i.... dobro se sakrijem." Mary Ure

I na kraju dvije mudrice koje su meni posebno drage :

"DOM JE MJESTO GDJE MUŽ PRAVI PREDSTAVU, ALI ŽENA ZA NJU PIŠE TEKST." Cybill Shepard

"NAJBOLJA KONTRACEPCIJA JE ČAŠA VODE ; NE PRIJE NITI POSLIJE, VEĆ UMJESTO." nepoznat-a

Ne zaboravite sredinom tjedna : "može li se bez ljepote"
očekijući vaše komenare,opaske,svim blogerima ugudne trenutke u životu želi "Rock`n`Roll je život moj"(stvarno je!)




Post je objavljen 22.05.2006. u 17:23 sati.