Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

"R'n'R JE ŽIVOT MOJ" CORNER dio 3!

1. dio ------> OVDJE
2. dio ------> OVDJE
----

Rock 'n' Roll, poznati zagorski kolumnista napada svojom tipkom ponovno!!!!

EXTRA 3

Treći nastavak serijala o ženama je pred vama, ovaj današnji zove se "TRI VUGLA (čoška,kantuna....) EVO BRAKA" a za nedjelju najavljujem "BITI MAJKOM, ALI KOME?" Današnji "EXTRA CORNER 3" mogao bi biti mnogima zanimljiv jer ne kaže se uzalud "TREĆA SREĆA", krenimo redom :

"Uspješan je muškarac onaj koji zarađuje više nego što njegova žena može potrošiti. Uspješna je žena ona koja se udaje za uspješnog muškarca." Lana Turner

"Rastajati se zato što ne voliš muža, jednako je glupo kao udati se samo zato što ga voliš." Zsa Zsa Gabor

"Uvijek bi svršio ne čekajući mene. To je nepošteno." Lorena Bobbit ( u izjavi policiji nakon što je svom mužu odrezala penis)

"U svakom braku postoji barem jedna budala." Henry Fielding

"Ne ulazi u brak ako se bojiš samoće." Anton Čehov

"Nekih noći on kaže kako je umoran, a nekih ona kako bi htjela čitati. Preosatlih nijedno ne kaže ništa." Joan Didion

"Radije bih bila prosjakinja i sama, nego kraljica i udata." Kraljica Elizabeta 1

"Naći muškarca je kao naći posao - lakše je kad već jednog imaš." Pagie Mitchell

"Kada se djevojka uda, ona pažnju mnogih muškaraca mjenja za nepažnju jednog." Helen Rowland

"Najsretnije vrijeme u nečijem životu je ono neposredno nakon prve rastave." John Kenneth Galbraith

"Bila sam vrlo nesretna kada sam doznala da žena od četrdeset godina ima više šanse da je otmu teroristi nego da se uda." Oprah Winfrey

"Treba se ženiti isto onako kao što se umire. To znači, samo kad ne postoji nikakva druga mogućnost." Lav Tolstoj

"Promjeniti muža (dečka) tek je promjeniti nevolju." Kathleen Norris

"Nisam se udavala jer nije bilo potrebe. Imam kod kuće tri ljubimca koji služe istoj svrsi : psa koji reži svakog jutra, papagaja koji psuje ćitavo poslijepodne i mačku koja se vraća kasno noću." Marie Cordelli

"Nevolje današnjih djevojaka su tome što su one kurve u kuhnji i kuharice u krevetu." EKM

"I Pepeljuga se udala zbog novca." nepoznat-a

"Prije vjenčanja ona govori a on sluša,nakon vjenčanja on govori a ona sluša,nakon nekoliko godina nitko ne govori a susjedi slušaju." nepoznat-a

"Brak je jedini rat u kojem spavamo sa neprijateljem." nepoznat-a

"Kad muškarac ženi otvori vrata automobila radi se ili o novom autu ili o novoj ženi." Princ Filip,Vojvoda od Edinburga

Poslije ovih crtica baš me zanima što mislite o braku (za one koji jesu ili su bili u braku) A zanima me i mišljenje onih koje-i se nisu još udavale-ženili?. Za kraj sam odabrao jednu mudricu koju je izrekla JERRY HALL : "Majka mi je otkrila tri tajne : u dnevnoj sobi budi sluškinja, u kuhnji kuharica a u spavačoj sobi kurva.Odmah sam pronašla sluškinju i kuharicu a ostatak posla obavljam sama."

Post je objavljen 18.05.2006. u 12:25 sati.