Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Ljubavne SMS poruke ...

Ne trazi od mene da budem savrsena. Ako to postanem potrazit cu i savrsenog decka!


Ne zelim biti prva koje ces se sjetiti, vec posljednja koju ces zaboraviti!


Ne znam kako da pobjegnem od sna, i ne znam voli li te itko kao ja, ali ne bi ova noc, tako boljela...da te nisam voljela!!!


Nece jos mnogo proci dana, necu jos dugo biti sama, kada vidim osmjeh tvoj, shvatit cu da si zauvijek moj!


Nedostajes mi jako, tvoji poljupci i tvoj zagrljaj. Nedostaje mi tvoj osmjeh i tvoj pogled. Ne zaboravi na mene tamo daleko i vrati se brzo.


Negdje u daljini pogled mi se gubi, negdje u daljini moje srce ljubi. Prolazi mi mladost i u ceznji vene daleko si daleko od mene.


Neka te nebo obasja kada se tama pojavi oko tebe, i neka ti andjeli ne dopuste da places kada ti suze ispune oci, jer ti zasluzujes zivjeti u svijetu LJUBAVI!


Neka ti carobni veo divnih snova uljepsa noc kad u mekani krevet odlucis poc. Bogovi neka cuvaju andjela mog dok mu saljem poljubac iz srca svog.


Neka ti svjetlost novog dana obasja dusu, ispuni ju najdivnijim osjecajima i neka ti Bog podari sve sto NEMAS, a ZELIS i sacuva sve sto IMAS, a VOLIS!


Neki dani su duzi od drugih dana, neko vrijeme je bolje od drugog vremena, neki snovi su ljepsi od drugih, a moj najljepsi san upravo cita ovu poruku!
cerek

Post je objavljen 18.05.2006. u 11:54 sati.