Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Ljubavne SMS poruke ...

Na ovom ekranu zelene boje ne mogu stati sve zelje moje, al mogu stati 24 slova: PREVISE TE VOLIM LJUBAVI MOJA!!!


Na pijesku napisah tvoje ime ali ga obrisa vjetar ludi. Na stablu ga urezah ali ga posjekose zli ljudi. Tad ga urezah u srce svoje gdje ce zauvijek ostati moje


Na prvi pogled se zaljubila. Tvojem prvom poljupcu se predala. Za jednu noc srce zauvijek izgubila. Sada patim jesam li ostala bez tebe ja.


Najljepsa je ljubav kad se usne spoje, a za tu ljubav potrebno je dvoje!


Ne budi uvjeren da si sam i da zivis samo za sebe. Za nekoga si rodjen i netko je rodjen za tebe.


Ne daj da se gasi nasa ljubav, ne daj da se ruse nasi sni, pocnimo ljubav iz pocetka, ponovo zagrli me ti.


Ne dopusti da daljina ucini svoje, jer ono sto nas veze jace je od daljine, trajnije od vjecnosti!


Ne kazi sve sto znas, ne cini sve sto mozes, ne vjeruj u sve sto cujes, ne daj sve sto imas, ne zeli sve sto nemas, samo voli onog tko te voli!


Ne marim vise na sate, ni po suncevom kodu, dan mi je kad se njegove oci vrate, i noc kad ponovo od mene odu.


Ne trazi da Sunce uvijek sja. Ne moze, postoji noc! Ne trazi da covjek vjecno zivi. Ne moze, postoji smrt! Ne trazi od mene da ne volim. Ne mogu, postojis ti!
cerek

Post je objavljen 17.05.2006. u 09:57 sati.