Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jalucifer

Marketing

Nije li za Crkvu dobro, da što više ljudi dobije AIDS?

Potakao me je anonimni branitelj Katoličke crkve čovjek (no, pretpostavljam da je čovjek, tko zna, možda je anđeo kao i ja?) koji se javio na moj post od nedjelje gdje pitam o tome da li je gori grijeh korištenje kondoma nego dozvoliti masovno umiranje od AIDS-a, da još jedno pitanje postavim, koje sam tu i tamo u nekim svojim ranijim tekstovima uzgredice spomenuo.

On je skrenuo diskusiju na tvrdnje Crkve da kondomi zapravo ne pomažu, dok golema većina stručnjaka, koji se time bave, kažu da kndomi jesu efikasna zaštita, ne 100% jer ništa na ovom svjetu niej sto posto, ali blizu toga. No, to nije bitno pitanje; bitno je: što je veći grijeh? Tj. da li je upotreba kondoma uistinu tako velik grijeh, sama po sebi, bez diskusije sada o tome koja je svrha, da je apsolutno nedozvoljivo, čak i kada npr. suprog živi sa suprugom koja je HIV-pozitivna, živjeti ona može još godinama, žele oboje uživati u seksu, ali eto crkva kaže da čak ni u tom slučaju muž ne smije koristiti kondom da bi se zaštitio, jer je to preveliki grijeh.

No, pazite, kada o grijehu govorimo, govorimo o tome da li će nečija duša poslije smrti iči k Meni, ili k Mojem Braci.

I sad razmislimo o tome: Nije li za Svetu Majku zapravo dobro, da što više ljudi pati na ovom svijetu i u bolovima umru od AIDS-a, imajući pri tome dovoljno vremena da se za svoje grijehe pokaju i dušu svoju za vječnost spase? (Pogledajte tekst o Lazaru i bogatašu, i slučaj dvojice mladih razbojnika, to je slično).

Crkva je, nekada, ljude na mučila bacala, mučeći griješno tijelo za spas vječne duše. A evo, AIDS to radi sam!

Post je objavljen 16.05.2006. u 14:36 sati.