Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Ljubavne SMS poruke ...

Kada vidis ruzu da u vrtu vene ti uberi je i sjeti se mene !!!


Kako mi nedostajes, samo ruku da mi das, kako mi nedostajes da li znas???


Kao more sto se njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja, tako te volim ja


Kazi mi sad, mili moj, zasto je tuzan pogled tvoj, za kim tvoje srce pati hoces li mi svoju ljubav dati. Dok u noci oganj gori, sjeti se dragi, neko te VOLI.


Kazu da je poljubac najljepsi susret na svijetu, hajde da se nadjemo!


Kazu ljudi da je lijepo u raju, al ja bi rekla da je jos ljepse u tvom zagrljaju.


Klecim ispred slike tvoje, suze kvase lice moje. Sklopljenih ruku te molim: oprosti mi jer te volim.


Koliko prozora ima dvor, koliko iglica ima bor, koliko zvjezdica na nebu sja, toliko te volim ja!!!


Koliko u satu ima minuta, toliko te zelim poljubiti puta.


Korak naprijed, korak natrag, to je ljubav s tobom. Malo crno, malo bijelo, slatko ali otrovno. Zrno srece, zrno bola cas na nebu cas na dnu...

cerek

Post je objavljen 14.05.2006. u 11:15 sati.