Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Dnevnik...

Njezin dnevnik

U subotu navecer mi se ucinio cudnim. Nasli smo se u kaficu i popili pice.
Pomislila sam da sam ja za to kriva jer sam cijelo poslijepodne bila u
kupovini s prijateljicama i malo zakasnila na sastanak, a li on nije nista
komentirao. Razgovor je zapinjao, pa sam mu predlozila da odemo na neko
intimnije mjesto gdje bismo mogli na miru pricati. Posli smo u jedan
restoran i on se nastavio cudno ponasati. Izgledao je odsutan duhom.
Pokusala sam ga oraspoloziti i pocela razmisljati da li sam ja kriva sto
je takav ili postoji neki drugi razlog. Pitala sam ga sto mu je, a on mi
je odgovorio da to nema veze sa mnom.
Odgovor mi nije zvucao uvjerljivo. Dok smo se automobilom vracali kuci,
rekla sam mu da ga jako volim, ali on nije nista odgovorio, samo je
prebacio svoju ruku preko mojih ramena. Nisam znala kako objasniti njegovo
ponasanje jer mi nije uzvratio da i on mene voli niti je uopce ista rekao, pa sam postajala sve zabrinutija. Kad smo konacno stigli kuci pomislila sam da me zeli ostaviti.
Pokusala sam ga navesti na razgovor, ali je on upalio televizor i poceo
odsutno gledati program, kao da mi daje do znanja da je izmedju nas
gotovo. Na koncu sam odustala i rekla mu da idem spavati.
Desetak minuta kasnije dosao je i on i na moje iznenadjenje odgovorio na
moja milovanja i poceo voditi ljubav sa mnom. No i dalje je izgledao
rastresen. Htjela sam se suociti sa situacijom, razgovarati s njim sto je
prije moguce, ali je on zaspao.
Pocela sam plakati i plakala sve dok nisam zaspala. Vise ne znam sto bih
trebala uciniti.
Gotovo sam sigurna da misli na neku drugu. Moj zivot je potpuna katastrofa.

Njegov dnevnik

Danas je igrala reprezentacija i izgubila. Ali sam se zato barem seksao

mad

Post je objavljen 12.05.2006. u 11:47 sati.