Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/2zrtvapanka

Marketing

DOSTA KURCA U DUPE

JA SAM 100% DJECAK PANKER.
GG JE KRETEN!
JA SAM...PANK JE ZIVOT! GG JE SILOVATELJ....JEBO MU JA MATER.
DOZIVI GA
KOLIKI SI PANKER...SRANJE....
@ FualiDotCom


(jadan prolupao u Međunožju)...još u davne dane kad penis još je virio mi iz gača, onih dedinih "mudanki", jer to testisi ko bundeve raslo kad god bi toplom vodom ih zaljevao, a sunca nije vidjelo, pa ono joj usijalo se pa svrbi, smrdi, a ja češkaj, poljskaj, slovačkaj, srbijaj i njemačkaj(dojčlandaj), mađaro se nisam, nego mađarice su me dražile još prvi put kad upo ja tamo a ono pičke ko bačve, a nemam pluteni čep da zatvorim...tek mi poslje jedan mađaron objasnila šta i kako(bačvu s čepom-šta je šta...sad znam-onda ne)i tako ja mislila da sam se popišala po mađarici, i bilo mi neugodno je...njoj nije, jer znala kurva iskusna da to spermatozoidi moji svemirski točnije sa Marsa po njoj se prolili, a ja ne...i bilo mi žao...ja se ispričavala, ona to gutala i meni pozlilo pa ona viče SPERMOS SERETLEM, meni u glavi taj mađarki zvučio kao da zove šefa SPERMOSA i da me otera jer sam izgledala možda kao da ču joj se posrat...otud ono SERETLEM...ma ko če da zna taj mađarsko(austro-ugarsko-monarh i jski jezik)nek se drugi pate ja neču...više nejdem tamo...sad ovdje smisljam svakakve apstinencije...kao npr sa 13 god.majka mi za rođendan kupila veliku žirafu punjenu spužvom(pitate se kako znam)-pa razrezo joj dupe, da uvalila bi rektroskop na pregled joj...a nisam znala da to punjeno ko filovana paprika, samo ovdje mesa nije bilo...ničeg hranjivog...pa onda ju zašila opet...šta če mi spužvasta sumnjiva rupa, kad mačka susjedova bolja, samo da nije bjesna bila, pa svršava na usta(a joj pogreške moje...)a kanđe krmača zabola mi u jajnike, poslje sam ih vadila ko trnje, kod ginekologa htjet nisam išla jer prevelike sramote sexuanalnog odnosa sa susjedovom mačkom,a čula ja da se to i kažnjava zbog životinjskih prava...ali ipak otišla ja na selo u posjetu kod rodbine, a ono kuja i pas, a nemože se više izdržat pa bubnem ja kuju zguza, pod rep, a mene njen dragi mužjak...joj zaboljelo me nije dok psu nije natekao...pa se nas dvoje zaljepili...(znate tu reakciju?)a večera???..., meni neugodno s psom na dupetu sjest na stolicu...on bi jadan cvilio, moji bi mislili da je gladan,pa bi me hranili na guzicu, sva sreča pa se odljepio nakon pola sata, a ja odma to izbacio uz pomoč rektroskopa, nepitajte kako..ali bolje i to nego kerovog u guzici...i napokon opet sjetio se ja...gledala neke filmove, slike, stripove i novine...pa uvidjela da nije baš u redu iskorištavati životinje u sexuanalne svrhe...otad samo nežive stvari, i ponekog prepijanog muškarca iskoristim u nekom zabačenom weceju izvan grada, pa sam miran 5-6 godina, zasad imam 69,pa vi račnajte kako se živjelo prije i kako sada...oddavna se sječam govorio mi djeda da bila jedna baka...koja imala je bašču, u toj bašči klupa, na istoj klupi četka...čekaj...da ti pričam priču ispočetka???...pročitaj opet...

JA SAM 100% IDIJOT.
Friggin Idiot!
KAZU MI DA SAM TOTANALNI KRETEN, INTERNET LAZE, ODGOVARO SAM GLUPOSTI, I JOS NESTAVE MOJU SLIKU, NEGO NEKOG IDIJOTA......
IMAJ MUDA
KOLIKI SI IDIJOT??
@ FualiDotCom


Post je objavljen 12.05.2006. u 10:38 sati.