Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Ljubavne SMS poruke ...

Dodji da ti nesto sapnem na usta, mozda pronadjemo zajednicki JEZIK!!!

Dok gledam u zvjezdano nebo shvatih da najsjajnija zvijezda i nije tako daleko. Dapace, siguran sam da je upravo uz mobitel.

Dok se zemlja bude okretala, ja cu te voljeti, dok sjaje zvijezde, ja cu te maziti, kad vjetar puše, ja cu te paziti, kad izadje sunce, shvatit ces da te volim

Dovoljan je jedan tren da nekoga zavolis, a premalo citav zivot da ga zaboravis - zauvijek ces mi biti u mislima.

Draga kako mozes vjerovati svojim ocima vise nego meni? Tvoj nevjerni decko.

Dugo, vec dugo te promatram pokusavajuci otkriti neku tvoju manu, i konacno sam uspio! Andjele, pa ti nemas krila!

Eh da imam zlatan noz, da rasijecem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje.

Eh da mogu, u sitne sate, kada me misli navedu na te, da tiho, necujno svratim i tebi se za ljubav obratim.

Evo sada nagovaram mjesecinu da u tvoju sobu zaviri i da te umjesto mene probudi i zagrli. Neka te cuva i neka ti prica, neka te ona ljubi kad ne mogu ja.

Gdje god podjes sirom svijeta, gdje god zarko sunce sja, nigdje neces naci djevojku kao ja!

cerek

Post je objavljen 09.05.2006. u 18:38 sati.