Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/undesirable

Marketing

dududududud (samo za one koje me znaju)

Hej ljudoFi, eo napisati cu vam jedan post koji mi je tek tak slučajno pao na pamet, post će biti posvećen MAČKAMA, moji stavovi o njima, pogledi, zast mi se svidaju zas ne???!!! I tak svega pomalo.............

Dakle da krenem! Mačke, hmhmhm nisam baš neki preveliki ljubitelj mačaka, al su mi fora, nekako su mi SPRETNO-BANGAVE životinje, heh, nevolim ih iz razloga zato sto znaju ogrebati iz čistoga mira, njima se više nemazi a ona samo svojm šapom i ogrebe, kučka jedna, heh a druga stvar koja me strasno ajmo reci iritira, je da onak kad te pogleda imam feeling ko da smislja neku urotu protvi mene, izlazi mi nekako zlo iz nje. Al u svakom slučaju oči su im zakon, onak savršene zjenice, heheh dobro bi mi poslužile takve leće!!! Ma šprdam se, mislim nešprdam se nego da. Imao sam par puta priliku dirati mačku, heh ima super mački, koje su umiljate, do onih drskih i samouvjerenih, i take spike. Kod mačaka mi se upravo sviđa ta njihova spretnost, okretnost, brzina, način orjentacije u uskom prostoru (zvuči perverzno)!! Da ljudi moji mača se u uskom prolazi snalazi tj. Orijentira preko brkova, heh!!! Da di stah, uglavnom ona su hitre, okretljive!!! Neznaom i ono mi je jako ako ste ikada culi mozda pokusali, da kad uzmete mačku u ruke i stavite ju onak ko dijete, dakle na leđim a ju držite, i kad ju bacite u zrak, ili kad ju pustite da će se onda okreniti automatski na noge, bez obzira s koje to visine bilo, probajte, heh neće ih mništa boliti!!! I jako me živcira kod njih jel su pre pre pre MUDRE, onak uzas!!! Al najjače su mi one gombice (brabonci- za mog legu) da kad se ližu onak iskašljavaju gombice dlaka, ahhahah to mi je baš fora!!! Dakle nevolim baš mačke, heh, volim onak dok su male, još „nezrele i lukave“ ja bio volio macu onak koja nikada nebi narasla. Hahahah!!! Sanjaj!!! Uglavnom neki dan ja prolazio gradom i vidim neku kutiju sastrane kod zida, kad unutra 6 mačaka nezna se koja je manja, onak se ščućurile jedna uz drugu, jooooj došlo mi žao, onak zas ih je netko tak jadne ostavio, htio si ponjeti kuć jednu crnu, al mislim kad bi došao kući sa mačkom letio bi skupa s njom iz kuče, !!! Moji starci nemogu organski smislti životinje, ubiti OBOŽAVAJU ŽIVOTINJE ali ne u svojoj kući!!!!! Fak off!!!! Onak oboje se rastope, kad vide psa od mog bratica (fox terijer) i onak maze ga tam, trgenjaju se s njim, i odna dođemo kući i kažem jooooj aj mi kupite psa, na šta oni kažu da mi gazi piša, tam gdje pas stane nema travke, ja onak pa nebi bio vani nego u kući, U SVAKOM SLUČAJU, a staaara dobiije mlade, kaka kuča već dovoljno imam posla, te dlake, fuj, aj u ku.......!!! tak da ono nesmijem imati životinju u kući, osim riba!!!! Al onak njih mi je dosadno gledati, kak samo otvaraju usta i plivaju!! Sada sam malo skrenio s teme, al opet ću!!! Neki dan bio u pet centru, i onak razgledavam ja te životinje, i onak vidim piše škorpion!! A ja „alergičan“ na škorpione ijuuuuu!!! 323.00 kn i ja geldam u taj akvarij i gledam nema ga nema negam, ja onak mozda su ga prodali, i onak citam sta pise na toij etiketi, i pise onak velikim slovima GOTOVO NEOTROVAN ZA ZDRAVO LJUDSKO BIĆE........ pazi ovo gotovo neotrovan!!!! Jao ma GROTESKA!!! I onda sam spazio onak preljepu iguanu, jooooj ja bi to!! Nije ni skupa oko 300 kn košta, a savršena je, aaa ja bi to u kući, al mislim da bi moju staru strefio srčani, moždani sve odjednom!!!! Ta nebi moga spavati da z na daje tak nesto u kuci, i da htio bi jednu zmiju malu u kući u akvariju, al to mi tek nedaju!!! Ma ugavlnom!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sav sam neki onak fuj, onak totalno sam „izmoren“ od svega!!! Onak totalno se osjećam nekako prazno!!! Sve mi je svejedno, sve mi je Klosharski, ma neznam ni ja sam kaj mi se događa!!!! Isprava sam mislio da je to zapravo jedan dan, onaj blesavi dan kad ti je sve onak jadno, i onak uhvatio te tak dan, al jednostavo vec jedno tjedan dana sam takav, jednostavno zapravo shvacam da mrzim zato sto volim, mrzim zato sto mi je tako stalo do ljudi, a za neke mogu reci da im se cisto jebe za mene (cast izuzecima), osjecam kao da me netko „prati“ ne doslovno, onak baš sam u kurcu, al ono nije tak strasno, al svejedno, neke sam si stvari povezao, shvatio (neodnosi se na tebe KloSh). Bio kod legice, tam se malo sprdali, ono nating spešl!!!!Prvi maj heheh, dobro prošo iako je mogao i bolje!!! (jebena kiša)!!! Neki dan idem ja ulicom, imo maicu od MaRiLyNa mAnSoNa, i onak idem ćiku, i vidim neka bakica, onak pomalo još nekako zgodna, hehe, šprdam se, i ona mene skonta, mislim nije bila stara bakica, i imo neku killericu, i neke siljke oko vrata, i onak približavam se ja njoj ona meni, i onak gleda, izbečila oči u moju maicu, i onak ja nastavim, i ona se izmakne od mene, onak zaobišla me je, onak kao fuuuuj!! I na to komentira issssse, DANAŠNJA MLADOST!!! Onak de babo ubi se!!!(al inačeR volim bakice, onak one dobre koje puno štrikaju) hahah!!! Ma uglanvom, JučeR bili osli mal klosHarit, i onak dodemo u neki park, cura ja i jedan lega, i vidimo neku onak malu djecu igraju se u pješćaniku, kad vidiš onak iz te sičušne dječice onak jedan dečko malo krupniji, bucmastiji, ono nis abnormalo, onak je elegantno popunjen!!! I neka ženska najviše treći razred, i mi sjedimo na klupi, kad vidiš tu malu žensku, puna energije, tam mlatne nekog malog u guzicu, i mali počne plakati i onak zbunjeno, kaže aaaaa to boli, i plače, i mali otrči na klupu, i ona vrišti JEBEM TI MATER, JEBEM TI SUNCE, DOLAZI OVAMO, mi onak stali gledamo, i mali sav uplašen dođe do nje i ona uzme pjesak i počne ga gađati, isssuse, onak proglasili je malim MUSOLINIJEM, koji terot, i non stop nekaj vristi viče, i mali opet pobjegne, znaš i počne sprdatio tog malo debljeg, isssuse ti si debela paprika, on onak tužno stoji i on ode za onim koji se udaljio od nje, onak opet JEBEM LI VAM SUNCE, VIDI ŠTA IMAM, a klinci viču marijana, prestani, prestani!!! Ona opet počne trčati, i vrišti JEBEM LI VAM MATER, SADA ČU VAS GAĐATI, kad moja cura dobaci, onak ko onaj lik iz KITE UBILE, tim glasom BESNA MARIJANA!!! I zastade mala i kaže joj, šta provociraš, nemoj da i tebe kamenom u glavu, jebote NISAMO MOGLI VJEROVATI!!! Mozda vam se cini nezanimljivm, al to je bilo strasno za gledati, koji je mala TEROR!!!! Diktator, neznam vise, nemam riječi!!!! Onak bilo mi žao te djece!!! I tak, da!!

Nadam se da ste skinili one MAČORKE, u prošlom postu, ako nise brzo trk na prosli post i sknitie, JA SAM UMIRO OD SMJEHA!!!!

I tak, ono živćan sam, isfrustriran!!!




Post je objavljen 06.05.2006. u 11:47 sati.