Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yoko

Marketing

Grafiti...

Evo sakupio sam listu nekih grafita iz susjedstva :

Bosanski grafiti

Necu zvake, hocu svoj KUSUR (na prodavnici u Prijedoru)

Drustvo mekih kita (na zgradi Doma penzionera u Mostaru)

Ratovanje za mir je isto sto i tucanje za nevinost!

Jebo ucenje, uci jebanje (na zgradi u Doboju)

Zene pamet u glavu a dole sta uleti! (Tuzla)

Jedite govna, hiljadu muha ne moze biti u zabludi. (Zenica)

U alkoholu sigurno ima zenskih hormona jer kad ja popijem ne znam
voziti auto i pocnem pricati gluposti

Kad ti jedan covjek kaze da si magarac udari ga sakom. Kad ti
trojica kazu da si magarac, kupi samar!

Ja nisam debela, ja sam zena i po! (na salonu za uljepsavanje u
Sarajevu)


Beogradski grafiti

Budi uz mene kad odem od tebe.

Za leprsav hod i sjaj u ocima, koristite kozmetiku "HEINEKEN".

Neko nam je stavio drogu u heroin! (grafit na Vozdovcu)

Svi Srbi u jednoj drzavi! Koncentracija koja ubija.

Sta to znaci ziveti u iluziji? Kad posle 25 godina braka primetis,
da ti zena nije strastvena nego astmaticar.

Vozim kao grom! Svaki dan udarim u drvo!

Afrika ne moze da bude daleko. Kod nas u firmi radi jedan crnac i
na posao dolazi biciklom.

Letenje je lako nauciti. Treba samo da skocite i promasite zemlju.

Ako ne mozete da zivite jedno bez drugog, vencajte se pa cete moci.

Moto Vojske Jugoslavije: Vazno je ucestvovati!

Najbolja avio kompanija na svetu je American airlines jer razvozi
putnike na kucnu adresu.

Sida, sida e p a sta je, ako je sida nije rak!

Nas vazduh ima jednu prednost - vidimo sta udisemo!

Prolece u Beogradu - ujutru se cuju ptice kako kaslju.

Mene novac i slava ne zanimaju. Samo novac!

Danas sam imao uzasan dan: ukrali su mi auto, Obili su mi
stan, jedino pozitivno je HIV-test.

Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu
sam nasao u igli... i sad heklam i super mi je!

Pas je covekov najbolji prijatelj. Zena zauzima izvanredno drugo
mesto.

Svako "Zasto" ima svoje " `bem li ga"

Nikad te necu zaboraviti, samo idi.

rofl

Post je objavljen 05.05.2006. u 17:11 sati.